Mister12 636 Skrevet 2. Januar Julegaven 2024. Så lykkedes det endelig at møde min charmerende borddame igen . Hun er lige så charmerende som sidst vi mødes . Efter velkomst, klædte vi hinanden af, synet af hende nøgen, uha det var smukt , en del af mig glædede sig endnu mere . Efter en fantastisk badetur, ja jeg blev vasket meget grundigt overalt, samt hun blev også vasket grundigt af mig. En lille tur op i soveværelset, så skulle det gamle have massage, skal da love for at hendes bløde hænder kommer så dejligt rundt, man kan desværre ikke se hendes søde smil når man ligger på ryggen . Det hjalp så meget da man bliver vendt, kan se hendes fantastiske øjne og smukke krop . Efter en fantastisk massage, ja så kommer hendes tidligere navn op til sin fulde ret, uha man kan blive forvent til det vilde ridt . Det er så dejligt at se noget forsvinde op i den smukke kvinde, mens man leger med hendes smukke bryster . Det sidste stykke tid, ligger vi og snakker om løst of fast, uha ja fik lidt indsigt i den smukke kvindes legesyge.Vi snakkede om hun ønskede at ændre navn til AmmaRoseAnna, det passer så godt til hendes søde smukke væsen . Gentagelse: Det er jeg meget bange for kommer til at ske. Anna er sød, smuk, dejlig, fantastisk menneske at være sammen med både som bordherre, samt til dejlig leg . https://annoncelight.dk/showad/418502 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 2. Januar (edited) Mister12 skrev, for 57 minutter siden: Gentagelse: Det er jeg meget bange for kommer til at ske. Ja smuk og dejlig DET er hun Men hvorfor er du bange for en gentagelse - det ville jeg da elske Redigeret 2. Januar af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3699 Skrevet 6. Januar Mister12 skrev, den 2.1.2025 at 20:21: AmmaRoseAnna, det passer så godt til hendes søde smukke væsen . Ja det er et meget Passende navn Tak for anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 636 Skrevet 9. Januar Needy skrev, den 2.1.2025 at 20:53: Men hvorfor er du bange for en gentagelse - det ville jeg da elske Fordi jeg er svag @Needy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg