Onslow 15848 Skrevet 12. Marts, 2014 og duften af savsmuld breder sig, så breder rastløsheden sig hos cirkushestene - de må ind i manegen. Uden noget ønske fra min side om at gavne anti prostitutions fløjen, er det jo ét af de forhold, der er vand på dens mølle. Selv om man har besluttet sig for at forlade branchen, så trækker de nemme penge og miljøet i sin helhed mange piger tilbage, og set i det lys kan det næppe være mentalt sundt for nogen, men i mine øjne stadig et frit valg truffet af et voksent menneske. Og Line, dette er ikke noget personangreb på dig, det er blot din beslutning om genfødsel i branchen, der var katalysatoren, der fik mig til at skrive dette indlæg, der har ligget og boblet længe. God dag til jer alle i det fine sommervejr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Marts, 2014 Hun har aldrig været stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 12. Marts, 2014 Hun har aldrig været stoppet nej det er kun herinde fra hun har holdt pause, heldigvis ikke ret længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Selv om man har besluttet sig for at forlade branchen, så trækker de nemme penge og miljøet i sin helhed mange piger tilbage, og set i det lys kan det næppe være mentalt sundt for nogen, men i mine øjne stadig et frit valg truffet af et voksent menneske. Interessant emne, men er det nogen der lidt mere præcise fakta, end blot nogle mavefornemmelser. Mit personlige rene gæt er, at en del kvinder kan være on/off af meget forskellige årsager. Nogle vil sikkert falde ind i kategorien omkring, at ens forbrug ikke svarer til ens økonomi. Andre er måske kun aktive, når de har det nødvendige overskud og lyst, underforstået at de reelt sagtens kan få deres økonomi til at hænge sammen uden deres bi-beskæftigelse. Jeg har såmænd også fantasi til at kunne forestille mig, at nogle starter igen, mest at alt for at nyde den store bekræftelse og de mange komplimenter der følger med. For de kvinder der har det som en bibeskæftigelse, synes jeg egentligt at det klinger ganske fornuftigt, at holde nogle pauser lejlighedsvis. Dels for at mærke efter og dels for at lade op igen, det skulle jo nødigt udvikle sig som en sur pligt, hvor man ikke længere har sig selv med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 og duften af savsmuld breder sig, så breder rastløsheden sig hos cirkushestene - de må ind i manegen. Uden noget ønske fra min side om at gavne anti prostitutions fløjen, er det jo ét af de forhold, der er vand på dens mølle. Selv om man har besluttet sig for at forlade branchen, så trækker de nemme penge og miljøet i sin helhed mange piger tilbage, og set i det lys kan det næppe være mentalt sundt for nogen, men i mine øjne stadig et frit valg truffet af et voksent menneske. Og Line, dette er ikke noget personangreb på dig, det er blot din beslutning om genfødsel i branchen, der var katalysatoren, der fik mig til at skrive dette indlæg, der har ligget og boblet længe. God dag til jer alle i det fine sommervejr. Hey du skønne O. Jeg har skam ikke være væk fra mit job, har været og passet alle mine vagter hele tiden og dette kan og skal der ikke ændres ved... Jeg havde brug for helt ro og koncentration på familie, praktiske ting og andre personlige forhold, så derfor jeg valgte bla at være aktiv her fra.. Havde ikke noget positivt, at byde ind med og intet overskud og så mener jeg det er klogest at holde bøtte og pause... Men ja du kan godt have ret i dine antagelser, har også set det ved kollegaer før.. Rigtig god solskins dag til dig smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 12. Marts, 2014 Tak for svarene, ikke mindst fra dig, Line, man kan altid frygte, at et indlæg af den karakter, som jeg startede denne tråd med, vil blive fejlfortolket og mødt med hadefulde indlæg. Du skal vide, at jeg også hører til dem, der hilser dig velkommen tilbage på disse pergamenter, du har stedse gennem dine indlæg været en kilde til inspiration, både for intellektet og underlivet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg