Hop til indhold

Efterlysning - rengøring m.m.

Featured Replies

Skrevet

Jeg bor i Nordsjælland og bruger en del penge hver måned på massage og spredte glæder - af den frække slags. Jeg bruger rigtig meget tid på mit arbejde og overvejede at hyre en slags hushjælp. Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at det så kunne slåes sammen med de øvrige ydelser jeg køber ude i byen. Altså en hushjælp som kunne gøre rent og tage sig af mine behov. Og nej, det er ikke en kæreste jeg leder efter :)

Har nogen hørt om den slags “service”?

Kan man overhovedet forestille sig at nogen ville have lyst til at yde sådan en service?
Jeg mener, hvis først man har tjent +1.000 i timen på sexarbejde, hvorfor så gøre rent for 200 i timen ved siden af?

Et ønske scenarie ville være at kunne komme hjem til et rent hjem bare en dag om ugen, og blive mødt af sød og køn kvinde. Måske hun har taget sig et dejligt bad efter et par timers rengøring og gjort sengen klar med friskt sengetøj, åbnet en flaske vin og sat en skål vindruer frem. Taget en enkel kjole på - og intet andet … så lidt massage og dejlig sex. 

Det ville være virkelig dejligt, og mange penge værd … 

Men er det ren utopi at finde nogen som vil levere sådan en ydelse?
Og hvad ville prisen mon være, hvis der fandtes en sælger af sådan en ydelse?

Skrevet
NilleAlle skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener, hvis først man har tjent +1.000 i timen på sexarbejde, hvorfor så gøre rent for 200 i timen ved siden af?

Fordi penge ikke er alt…. Og ja, den service findes. Prøv evt at oprette en annonce på AL.

Skrevet
Liv skrev, 1 time siden:

Fordi penge ikke er alt….

Det argument skal jeg prøve ved de næste 100 GPer jeg besøger. Hvor mange det fungerer på? :D

Skrevet
  • Author
oldmanhavingfun skrev, 1 time siden:

Jeg har prøvet det en enkelt gang her på Fyn med en dejlig asiat. Det var totalt uforpligtende, men også dyrt.. 

Jeg har prøvet noget som lå meget tæt op af det - også med en dejlig asiat, som så viste sig at være en lidt skør asiat som konstant ville forhandle prisen og som vist blev lidt forelsket (i enten mig eller mine ting) og ville have mere af det hele. 

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 17 minutter siden:

Det argument skal jeg prøve ved de næste 100 GPer jeg besøger. Hvor mange det fungerer på? :D

Det er nu heller ikke min erfaring, at danske glædespiger gør alt for penge.

Og det skal de ved gud heller ikke.-_-

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 3 minutter siden:

Det er nu heller ikke min erfaring, at danske glædespiger gør alt for penge.

Det har jeg heller ikke påstået ;)

Skrevet

Behøver det være samme kvinde?

Jeg tænker at det er markant nemmere at finde en GP som kan tage imod dig efter arbejde og lade som om at hun har gjort hele huset klar (hun skal naturligvis have nøgle og det hele), men at lade et firma tage sig af den egentlige rengøring. 

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 16 timer siden:

Meget sjovt, du skal naturligvis betale din GP præcis det hun ønsker. Min pointe er, at det er muligt at gøre rent eller passe et almindeligt arbejde til almindelig løn, selvom man arbejder eller har arbejdet som GP…..

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, den 2.1.2025 at 18:53:

Behøver det være samme kvinde?

Jeg tænker at det er markant nemmere at finde en GP som kan tage imod dig efter arbejde og lade som om at hun har gjort hele huset klar (hun skal naturligvis have nøgle og det hele), men at lade et firma tage sig af den egentlige rengøring. 

Måske det en enkelt gang eller to også ville være en del af glæden at arbejde hjemme og have en tiltalende og køn kvinde gående rundt og gøre rent og gøre klar til den store forløsning senere … 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.