Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Coconut14 skrev, for 27 minutter siden:

Hej, nogen der har besøgt hende her og kan fortælle lidt?

https://annoncelight.dk/showad/418715

Jeg fik kontakt til en af hendes kunder i går aftes via Instagram og hvis det passer at det er en mand der sidder bag den profil virker hun meget reelt men jeg har ikke selv været der endnu

Skrevet

Så du også den video, de refererer til og gerne vil dele? :)

Skrevet

Der er bare et eller andet der skurer når jeg læser den annonce.

Først prisen. Uhørt lav.

Dernæst er insta profilen nu ændret. For et par dage siden var det en mand som havde profilen.

Nu kan jeg ikke huske hvad den hed men der var en cross dresser eller trans på den profil og nu er det en kvinde. Det lugter lidt for skummelt til mig.

Skrevet
Den store stav skrev, for 10 minutter siden:

Nogen der har besøgt hende

Jeg kunne godt finde på det men der er noget der også holder mig tilbage det der holder mig tilbage er kontakten skal foregå på Instagram

Skrevet
tor johansen skrev, 1 time siden:

Jeg kunne godt finde på det men der er noget der også holder mig tilbage det der holder mig tilbage er kontakten skal foregå på Instagram

Angiveligt skulle mange af tiderne være "givet væk" allerede nu. Så hvis du har haft held til at få en aftale i hus, må du gerne dele din oplevelse. :) 
Der var en IG profil for at stykke tid tilbage, som kørte samme koncept" deres Instagram hed noget alla "pigerne fra sus" pisse frækt koncept og god kommunikation. Men når regnskabet skulle gøres op, var det desværre fup og fidus :( 

Skrevet

det er fake. jeg var forbi forleden på helsinkigade og da det var ved at være min 'tur' blev jeg blokeret ud af det blå. spar jer tiden, det er nok en ensom crossdresser der vil have opmærksomhed.

Skrevet

Lyder det for godt til at være sandt?

Så er det nok også det ;)

Skrevet
PoulPik skrev, for 36 minutter siden:

Lyder det for godt til at være sandt?

Så er det nok også det ;)

vi lære så længe vi lever, men nogle gange må man tage en chance

Skrevet
OGfuckboi skrev, den 3.1.2025 at 13:57:

vi lære så længe vi lever, men nogle gange må man tage en chance

Så længe man undlader at betale forud, så må den enkelte gøre op med sig selv om man vil bruge tiden på det eller ej.

Få gange gemmer der sig guld bag en lidt tilfældig annonce.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 50 minutter siden:

Så længe man undlader at betale forud, så må den enkelte gøre op med sig selv om man vil bruge tiden på det eller ej.

Få gange gemmer der sig guld bag en lidt tilfældig annonce.

lige præcis, har været heldig før i tiden, og jeg kunne aldrig finde på at betale forud. har kun en enkelt gang dukket op et sted hvor kommunikationen egentlig havde været fin og blevet bedt om at købe nogle gavekort, så jeg kørte min vej igen uden diskussion :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.