Hop til indhold

Tøs udlejes Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Der er jo mange gode anmeldelser af hende herinde, men jeg er nødt til at komme med min oplevelse.

God kommunikation med manden hvor vi aftaler at jeg skal besøge hende 30 min med Golden shower og jeg gør det klar at golden shower er meget vigtig for mig og at jeg gerne vil have et stort et.

Da jeg ankommer får vi afregnet og hopper ud i badet og der kommer nærmest ingen ting, hun undskylder og jeg siger blot at jeg virkelig havde set frem til det og efter 5 min hvor der kun er kommet et par dråber må vi opgive. Det ødelægger total stemningen og hun giver mig de 300 tilbage for Golden shower, hvor jeg påpeger at jeg syntes det er dårligt at vi laver en aftale som ikke bliver overholdt og at jeg stadig skal betale for mødet da jeg mest har lyst til at gå.

Vi går ind i sengen og det fungere slet ikke, jeg skulle bare have gået, men jeg havde jo betalt.

https://annoncelight.dk/showad/391707

Redigeret af GSlover

Skrevet

Det kan altså godt være svært at tisse på kommando. 

Skrevet
GSlover skrev, for 2 timer siden:

der kommer nærmest ingen ting, hun undskylder og jeg siger blot at jeg virkelig havde set frem til det og efter 5 min hvor der kun er kommet et par dråber må vi opgive. Det ødelægger total stemningen og hun giver mig de 300 tilbage for Golden shower, hvor jeg påpeger at jeg syntes det er dårligt at vi laver en aftale som ikke bliver overholdt og at jeg stadig skal betale for mødet da jeg mest har lyst til at gå.

Du fik da 300 kroner tilbage, så synes ikke du egentlig har noget at klage over - hvad med at have givet hende golden shower til gengæld ;-)

Skrevet
GSlover skrev, for 3 timer siden:

Der er jo mange gode anmeldelser af hende herinde, men jeg er nødt til at komme med min oplevelse.

God kommunikation med manden hvor vi aftaler at jeg skal besøge hende 30 min med Golden shower og jeg gør det klar at golden shower er meget vigtig for mig og at jeg gerne vil have et stort et.

Da jeg ankommer får vi afregnet og hopper ud i badet og der kommer nærmest ingen ting, hun undskylder og jeg siger blot at jeg virkelig havde set frem til det og efter 5 min hvor der kun er kommet et par dråber må vi opgive. Det ødelægger total stemningen og hun giver mig de 300 tilbage for Golden shower, hvor jeg påpeger at jeg syntes det er dårligt at vi laver en aftale som ikke bliver overholdt og at jeg stadig skal betale for mødet da jeg mest har lyst til at gå.

Vi går ind i sengen og det fungere slet ikke, jeg skulle bare have gået, men jeg havde jo betalt.

https://annoncelight.dk/showad/391707

Tak for dit opråb. 
Det er jo vigtigt indlæg i debatten. 
For den løgn og salg af noget pigen IKKE leverer, det er så hyppigt forekommende! Og det er jo ikke rimeligt!

Få tør sige noget. Og mange mænd accepterer og giver ligefrem udtryk for at det er ok. Det ses jo også i denne tråd!

og hvorfor forstår jeg ikke?  Accepterer I også det når I køber nogen hos bil forhandleren el i byggemarked - at I slet ikke får den vare I har betalt for? Uden at sige noget?

og Du har helt ret. De 300 retur er jo ikke ok. For du havde næppe besøgt hende hvis hun havde sagt hun ikke kunne tisse!!

Tak for at sætte fokus

Skrevet
  • Author
PeeHairy skrev, for 34 minutter siden:

Tak for dit opråb. 
Det er jo vigtigt indlæg i debatten. 
For den løgn og salg af noget pigen IKKE leverer, det er så hyppigt forekommende! Og det er jo ikke rimeligt!

Få tør sige noget. Og mange mænd accepterer og giver ligefrem udtryk for at det er ok. Det ses jo også i denne tråd!

og hvorfor forstår jeg ikke?  Accepterer I også det når I køber nogen hos bil forhandleren el i byggemarked - at I slet ikke får den vare I har betalt for? Uden at sige noget?

og Du har helt ret. De 300 retur er jo ikke ok. For du havde næppe besøgt hende hvis hun havde sagt hun ikke kunne tisse!!

Tak for at sætte fokus

Tak!!!

Det er lige netop det som er pointen, jeg havde ikke besøgt hende hvis jeg havde fået af vide at hun ikke kunne garantere et Golden shower.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.