Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/111331/tag-min-kone-vender-snart-tilbage

Så er de/hun tilbage. .

Kom til at tænke på sidst de var i landet og jeg besøgte hende i starten af september. Da lavede vi et rollespil hvor hun var min spansk lærerinde der forførte mig og lærte mig en masse frække spanske gloser hvilket endte med en stor gang ansigts glassur.

overvejer kraftigt at besøge dem igen her i foråret

Del dette indlæg


Link til indlæg

ser frem til at nyde et par timer med skønheden onsdag aften, i næste uge, måske hun vil forføre mig i stuen :-P , eller et andet sted i huset.

 

hilsen Ægte ven

Del dette indlæg


Link til indlæg

ser frem til at nyde et par timer med skønheden onsdag aften, i næste uge, måske hun vil forføre mig i stuen :-P , eller et andet sted i huset.

 

hilsen Ægte ven

Også her - Riesenschwanz prøver til tirsdag - så må vi ses hvad der er tilbage til dig kære ven. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været sammen med konen. Hun er charmerende, varm og behagelig, og hun kan. synd jeg ikke kan nå en tur mere inden de er borte igen.

Hvis din mand læser dette så tak!

Virkelig et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været sammen med konen. Hun er charmerende, varm og behagelig, og hun kan det at være naturlig, og så er hun smuk også. Synd jeg ikke kan nå en tur mere inden de er borte igen.

Hvis din mand læser dette så tak!

Virkelig et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tak for din mail. Skulle hilse mange gange fra min kone og fortælle at hun fik 3 orgasmer;-)
Det var noget af det svar jeg fik da jeg kom hjem, så har jeg ikke glemt hvordan en så dejlig qvinde med ømhed skal behandles
Kan kun give de andre her på tråden ret hun er virkelig dejlig .
En tak til manden, at han giver hende lov til at, ud leve sine ønsker ( hvis hun var min ville jeg beholde hende for mig selv.
 
 
Redigeret af Administrator
Navn fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om den mail var tiltænkt dig og ikke alle os her på sitet 

 

Den indeholder jo tilsyneladende hendes rigtige navn og en privat beskrivelse af hendes oplevelse...

 

Diskretion er en æressag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lige været på besøg, og jeg ved ikke, om jeg skal være glad eller ked af det, for hun har lige sat helt ny standard for mig for, hvor sød og dejlig og imødekommende en sexpartner kan være.

Jeg tror, der vil gå mange år, før jeg møder en tilsvarende kvinde, så jeg overvejer, om jeg skulle forsøge at nå et besøg mere i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle af jer der har været på besøg, som kan fortælle mig, om I oprigtigt tror på historien om at det er hans kone, og at de gør det her fordi hhv. hun kan lide det og at han er hanrej ?

 

Jeg tænker bare, at hun er sydamerikaner - kan ikke tale dansk - det foregår i et lejet sommerhus........kunne der evt. være tale om, at han bare er hendes kontaktperson, og hun arbejder her som så mange andre ?

Ikke at der er noget galt i det, og det ville heller ikke afholde mig fra et besøg, og rent faktisk er jeg ligeglad med, om de/hun scorer 100 tusinde sort på dette over sådan 3 ugers frække aftaler, men jeg spørger fordi jeg er af den opfattelse, at det vil kunne mærkes på hendes måde at behandle kunden/partneren på, og ud fra det i skriver, så er hun jo så afgjort et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kælepot

Du svarer egentlig selv på dit spørgsmål

og ud fra det i skriver, så er hun jo så afgjort et besøg værd

Hvis hun yder en top service, er engageret og glad såee - ikk´da ? Om de er gift, eller har et hotwife/hanrej forhold er da ligegyldigt.

Kom du blot afsted og udlev din drøm ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i søndags, og jeg er ikke i tvivl om at historien er ægte, ligesom hendes lyst var!

Jeg har kun oplevet lignende god behandling hos den legendariske Evalovers, og enkelte steder i Thailand.

Hun er rigtig sød og lækker, naturligt våd, og temmelig legelysten!

  • Jeg er klar næste gang!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved mit besøg havde jeg en lang snak med hende, og hun fortalte om deres liv i sydamerika, børn osv. Jeg er ikke i tvivl om, at forholdet og "historien" er sand. Vi talt også om, at de ikke kunne gennemleve denne lyst i deres hjemland, da mænd der ikke har samme indgang til seksualitet som her..... de er macho så det er alene dem selv det drejer sig om.

 

Igen tak til manden og konen, når I nu læser dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I samme tråd som Lauritz havde jeg også en sådan en snak med hende, og jeg er overbevist at hendes fortælling er sand,

 jeg kan forstå at parret er enige om denne måde at leve deres leg ud et held for os danske mænd, som hun siger er hendes

favoritter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Er der nogle af jer der har været på besøg, som kan fortælle mig, om I oprigtigt tror på historien om at det er hans kone, og at de gør det her fordi hhv. hun kan lide det og at han er hanrej ?

Jeg tænker bare, at hun er sydamerikaner - kan ikke tale dansk - det foregår i et lejet sommerhus........kunne der evt. være tale om, at han bare er hendes kontaktperson, og hun arbejder her som så mange andre ?

Ikke at der er noget galt i det, og det ville heller ikke afholde mig fra et besøg, og rent faktisk er jeg ligeglad med, om de/hun scorer 100 tusinde sort på dette over sådan 3 ugers frække aftaler, men jeg spørger fordi jeg er af den opfattelse, at det vil kunne mærkes på hendes måde at behandle kunden/partneren på, og ud fra det i skriver, så er hun jo så afgjort et besøg værd

Vildt underligt spørgsmål at stille. Her er de et par, om de er mand og kone, kan være lige meget. De er sammen om denne leg og han er der for hendes sikkerhed, hvilket jeg godt kan li.

Så er der folk som strømmer til et bordel og ligger pengene til pigen og bagefter ligger hun pengene til en bagmand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved mit besøg havde jeg en lang snak med hende, og hun fortalte om deres liv i sydamerika, børn osv. Jeg er ikke i tvivl om, at forholdet og "historien" er sand. Vi talt også om, at de ikke kunne gennemleve denne lyst i deres hjemland, da mænd der ikke har samme indgang til seksualitet som her..... de er macho så det er alene dem selv det drejer sig om.

 

Igen tak til manden og konen, når I nu læser dette.

Ligesom Lauritz er jeg ikke i tvivl om, at det er sandt. Vi fik også en snak om livet i Argentina og deres ferie til Danmark.

Også tak herfra til dem begge. Glæder mig til næste gang de kommer på ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er ærgeligt at når der nu er et seriøst par hvor kvinden giver en super oplevelse og bare er allertiders

at de så skal modtage dumme mails og spørgsmål om de nu er mand og kone , bare set den debat der har været på denne tråd.

Ikke noget at sige til at amatør  piger går kolde på ideen om at tjene lidt penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg syntes det er ærgeligt at når der nu er et seriøst par hvor kvinden giver en super oplevelse og bare er allertiders

at de så skal modtage dumme mails og spørgsmål om de nu er mand og kone , bare set den debat der har været på denne tråd.

Ikke noget at sige til at amatør piger går kolde på ideen om at tjene lidt penge

De dumme mail's kommer kun fra annoncelight. Jeg var i kontakt med dem første gang de var på og havde kontakt med dem imens de var i landet denne gang. Og hvad der ikke blev skrevet om hvor mange der bookede tid og blev væk. Jeg foreslog så et andet sted hvor jeg mente du kunne annoncere, men det ville de ikke bruge penge på da de forsøgte og holde det på rent amatørplan. Ham virker som en flink fyr og jeg føler med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...