Dressmann 575 Skrevet 12. Marts, 2014 (edited) https://annoncelight.dk/annonce/111360/coach-til-glaedespiger Redigeret 12. Marts, 2014 af Dressmann 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Ja, det er er utroligt hvad specielt mænd kan finde på, i deres iver efter lidt gratis pussy. tak for dagens grin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 213 Skrevet 12. Marts, 2014 Ja- går den så går den..!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 12. Marts, 2014 Jeg takker også for go griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 12. Marts, 2014 Hov hov. Indenfor andre erhverv tjenes der store penge ved at være coach, management partner, og hvad nu det hedder. Så hvorfor ikke her? Jeg synes det er en god ide, og jeg synes, pigerne skal benytte sig af tilbuddet. Jeg er selv en erfaren herre og tilbyder mig hermed som vikar. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Jeg er sikker på, at pigerne sagtens kan bruge en coach, til alt muligt andet end lige at teste deres evner i sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 12. Marts, 2014 Se også denne tråd: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg