Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg mødte hende for et års tid siden.

Det er hende på billederne, måske en anelse photoshop. Hun sød og rar, men jeg havde alligevel en utrolig dårlig oplevelse, men det er nok lige så meget min egen skyld. Jeg besøgte hende meget sent. Det var mit første besøg hos en gp og efter det sandsynligvis også mit sidste. Jeg tror der var andre i lejligheden. Hun var overperfumeret, så det sved i øjnene og jeg var sindsyg nervøs - muligvis det dårligste sex vi begge nogensinde har haft. xD

Jeg betalt for 1 time og var ude efter lidt under 30 minutter.

Igen hun har et super sødt væsen, men det er ikke noget for mig.

Hwld og lykke til dig hvis du giver det et skud.

Skrevet
  • Author
BlipBlopNuSkalDenOP skrev, den 2.1.2025 at 05:15:

Jeg mødte hende for et års tid siden.

Det er hende på billederne, måske en anelse photoshop. Hun sød og rar, men jeg havde alligevel en utrolig dårlig oplevelse, men det er nok lige så meget min egen skyld. Jeg besøgte hende meget sent. Det var mit første besøg hos en gp og efter det sandsynligvis også mit sidste. Jeg tror der var andre i lejligheden. Hun var overperfumeret, så det sved i øjnene og jeg var sindsyg nervøs - muligvis det dårligste sex vi begge nogensinde har haft. xD

Jeg betalt for 1 time og var ude efter lidt under 30 minutter.

Igen hun har et super sødt væsen, men det er ikke noget for mig.

Hwld og lykke til dig hvis du giver det et skud.

Tror jeg springer over

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.