Hop til indhold

Ida Eventyr?

Featured Replies

Skrevet

Hej, ni som har prövat Ida Eventyr, hur ser hon ut?

https://annoncelight.dk/showad/335651

Ser jag på bilderna i annonsen har hon en fin kropp men det är ganska viktigt för mig att tjejen har ett fint ansikte också (Även om det bara är massage och ingen sex)

Skrevet

Come on, prøvet? Man besøger pigerne, man prøver forlystelser i tivoli.

Derudover er ‘smuk’ meget individuelt. Jeg synes hun er ekstra smuk, fordi hendes personlighed er helt uovertruffen. Jeg har mødt smukkere piger, men jeg synes hun ser dejlig ud.

Skrevet

Ida er min optik meget smuk, og har en flot krop med de skønneste bryster.

Ida giver en vidunderlig massage og man går fra Ida som et nyt menneske.

Skrevet
  • Author
SoveReign skrev, for 1 time siden:

Come on, prøvet? Man besøger pigerne, man prøver forlystelser i tivoli.

Derudover er ‘smuk’ meget individuelt. Jeg synes hun er ekstra smuk, fordi hendes personlighed er helt uovertruffen. Jeg har mødt smukkere piger, men jeg synes hun ser dejlig ud.

Ursäkta, menade mer någon som har prövat hennes massage inte henne .. Förstår att det låter lite nedsättande. Okej tack för svaret :)

Skrevet
  • Author
sn57 skrev, for 32 minutter siden:

Ida er min optik meget smuk, og har en flot krop med de skønneste bryster.

Ida giver en vidunderlig massage og man går fra Ida som et nyt menneske.

Okej tack, tror att det blir att pröva en massage hos henne då. Har du prövat prostatamassage hos henne? Om ja, hur var upplevelsen?
 Har aldrig testat det tidigare och vill pröva det för första gången så tänker att Ida kanske är rätt person för det.

Skrevet

Fredrikvem,

Jo har prøvet prostata massage hos Ida, og det gør hun rigtigt forsigtigt og dejligt

Skrevet
  • Author
sn57 skrev, for 10 timer siden:

Fredrikvem,

Jo har prøvet prostata massage hos Ida, og det gør hun rigtigt forsigtigt og dejligt

Låter bra. Ligger man på rygg eller mage vid prostatamassagen och är det bara prostatamassagen hon är igång i eller lingam samtidigt?

Skrevet
Fredrikvem skrev, for 2 timer siden:

Låter bra. Ligger man på rygg eller mage vid prostatamassagen och är det bara prostatamassagen hon är igång i eller lingam samtidigt?

I mit tilfælde ligger jeg på ryggen.

Husker ikke helt præcist hvad der skete, husker bare at det var rigtigt godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.