Hop til indhold

Nytårsønske

Link mellem anmeldelser 25 medlemmer har stemt

1. 1. Skal vi ønske et link mellem anmeldelser af samme pige, selom hun skifter annonce og navn?

• Skide god ide
      76%
      19
    • Nej lad hende skifte annonce og navn, så hun kan starte på en frisk
      24%
      6

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har et nytårsønske, som jeg drømmer om. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men måske en admin kan lede os i den rigtige retning. hvis vi er brødre nok, som har dette ønske, så kan det jo være!!!

Ide:

jeg tager ud og er sammen med cecilie på Hvidovrevej - annonceid 958652. jeg skriver en anmeldelse af hende til min brødre herinde. 

Om 1 måned og nogle dårlige anmeldelser, så hedder hun pludselig

Pernille og bor på Rødovrevej - annonceid 98765

Og om 3 måneder hedder Lotte og bor på rosenvænget og har id: 76896..... vi kender alle konceptet :)

Hvis man på en eller anden måde kunne linke annoncerne på samme pige sammen ville det være fedt. 

altså jeg ser annoncen for Lotte og får lyst til hende... En ok anmeldelse på EG, så måske. Men når man så klikker på link i bunden af anmeldelsen, så får man vist de tidligere anmeldelser, hvor hun hed Pernille og cecilie og fik dårlige anmeldelser.

Kunne det være en ide?? 

Skrevet

Ideen er god, men desværre umulig at udføre, hvem skal sørge for at de tidligere navne/annoncer bliver koblet på den givne anmeldelse?

hvis det er trådstarteren så ville det kræve et stort og umuligt detektivarbejde, der findes jo ikke kun 1 side og det ville nok afholde de fleste for så at anmelde et besøg.

hvis det er admins det skulle gøre det, ville det heller ikke kunne lade sig gøre, da de vidst har rigeligt med at sortere ud i de nuværende tråde.

og hvordan skulle de være sikkert hvis der så bliver linket til en anden anmeldelse, der linker til en annonce der er slettet?

en god ide, men vil ikke kunne lade sig gøre.

Skrevet

Der er ikke andet at gøre, end det vi så vidt muligt gør i forvejen, nemlig at indsætte gamle links til forhenværende annoncenumre/ anmeldelser i den nye tråd. TS kan sætte dem i indlægget, og så vil det gamle altid være kædet sammen med det nye :)

Redigeret af Mr. Nobody

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.