Hop til indhold

Vica. Dejlig kæreste oplevelse.

Featured Replies

Skrevet

Endeligt lykkedes det at finde en dag hvor min kalender matchede Vicas. Jeg har længe drømt om at besøge hende. Har læst alt om hende herinde, så kender hendes preferencer. Før jul bestilte jeg tid tid til nytårsmorgen. 
Ringede tidlig i morges og fik bekræftet aftalen. Trodsede regnen og kørte til PG på Lyngbyvejen. Jeg var meget spændt på mødet. Hendes billeder er utrolig smukke. Vica var heller ikke til at kende ud fra de meget professionelle billeder. Men jeg kunne lide det jeg mødte. Vica naturel helt uden makeup. Fantastisk krop med mål som angivet. Jeg fik straks forlænget vores møde fra 30 til 45 minutter. 
Jeg elsker kys og kærligt nærvær. Det giver Vica til fulde. Jeg oplevede at vi havde den rette kemi. Hun kan i den grad li’ at blive slikket og jeg elsker at gøre det. Endnu et stort plus. Halvdelen af vores møde gik med oralsex til hinanden og i en længerevarende 69’er. Derudover dejlig sex, hvor hun fortsatte med lækre kys og intime berøringer samt dejlige stønnende lyde som ikke virkede overdrevne. Vi nåede lige at blive færdige inden det bankede på døren. Lykkelig over at have taget 45 minutter, i stedet for 30. Det var alligevel blevet til en halv svedig omgang. Sikke en 1. gangs oplevelse med Vica, og året er først lige begyndt.

Håber der er en venlig sjæl som vil linke til Vica fra PG?    

Skrevet
  • Author

Vica fortalte at hun snart begynder med weekend vagter på PG. Det er godt nyt for mig, som normalt har fri lørdag og søndag, men vil selvfølgeligt ramme andre. Ændringerne vil komme fra omkring februar!

Skrevet

Vica er helt klart et 2025 “must win battle” for nordjyden her :)

Redigeret af ThePleaser

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Vica er en skøn vildkat :wub: ^_^

Men samtidig elskelig og nærværende.

Skrevet
  • Author
High Tower skrev, for 22 minutter siden:

Slikker hun uden eller ???

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, da det var mit første besøg, hos Vica. Men standarden er MED på de vel etablerede danske lysthuse. Jeg ville ikke engang spørge, da der er visse husregler på PG.

Skrevet
High Tower skrev, for 1 time siden:

Slikker hun uden eller ???

Altid med! Hvilket fremgår klart af hendes annonce.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.