Hop til indhold

NYTÅRS GANGBANG d. 2 januar - “skyd” året igang med liderlige Tina i Randers <3

Featured Replies

Skrevet
GODT NYTÅR  <3 

Sikke jeg glæder mig til at starte året ud med (det bedste) nytårsknald, når vi skal lege sammen igen! :P

Jeg kommer til at afholde to gangbangs denne dag, beskrivelsen af de forskellige gangbangs finder du længere nede i teksten ;)

Først, lidt om mig: 

Jeg er 27 år, 174 høj og vejer ca 58 kr, så er en slank pige..

Jeg er vild med, at vi leger en masse sammen, det er helt fantastisk at blive helt brugt.. Jeg kan også godt lide at blive domineret med blide smæk, spyt, facefuck, lidt ydmygelse men det rolige nyder jeg også meget! Jeg bærer desuden en let gennemsigtig maske, men du kan sagtens stadig se, hvilken smuk ung kvinde jeg er :rolleyes:

Lokation: Randers

Tidspunkt 1: kl: 12.30-14

Almindeligt gangbang :P

Pris: 1000 kr

Anal 300 kr ekstra 

Ønsker du kun at kigge, med mulighed for at komme udover mig koster det 500 kr :wub:

Kvinder må deltage gratis!

Tidspunkt 2: kl 15.30-17

Jeg vil blive bundet, når alle deltagerne er ankommet og i vil få lov at bruge min krop, og kneppe mig helt færdig… Stor fantasi for mig, jeg håber i kommer og hjælper mig med at udleve… 

Pris: 1000 kr

Anal 300 kr ekstra

Ønsker du kun at kigge, og må komme udover mig, koster det 500 kr. 

——————————————————————————————————

Praktisk info: 

Blowjob er uden kondom, ellers er alt med kondom

Der serveres øl og vand

Der mulighed for bad, både inden og efter 

HUSK kondomer

Jeg håber i er klar på begge former for gangbangs med lille mig, med uendeligt mange uforløste fantasier :wub:

For tilmelding, 
Skriv i emnet: tidspunkt 1 eller tidspunkt 2 

[email protected]

Håber i kommer godt ind i det nye år - vi ses i 25’! 

kys Tina 

45A90AE0-9323-4A51-96BC-2E02A7B4FA21.jpeg

01872EC1-9752-484D-95DD-54209D6FEE75.jpeg

70B42951-4DB0-4366-9757-75F8FAC133CA.jpeg

5808C47E-3569-4EF6-95F1-B5D5D79AF827.jpeg

Redigeret af Tinapigen

Skrevet
Tinapigen skrev, for 1 time siden:
GODT NYTÅR  <3 

Sikke jeg glæder mig til at starte året ud med (det bedste) nytårsknald, når vi skal lege sammen igen! :P

Jeg kommer til at afholde to gangbangs denne dag, beskrivelsen af de forskellige gangbangs finder du længere nede i teksten ;)

Først, lidt om mig: 

Jeg er 27 år, 174 høj og vejer ca 58 kr, så er en slank pige..

Jeg er vild med, at vi leger en masse sammen, det er helt fantastisk at blive helt brugt.. Jeg kan også godt lide at blive domineret med blide smæk, spyt, facefuck, lidt ydmygelse men det rolige nyder jeg også meget! Jeg bærer desuden en let gennemsigtig maske, men du kan sagtens stadig se, hvilken smuk ung kvinde jeg er :rolleyes:

Lokation: Randers

Tidspunkt 1: kl: 12.30-14

Almindeligt gangbang :P

Pris: 1000 kr

Anal 300 kr ekstra 

Ønsker du kun at kigge, med mulighed for at komme udover mig koster det 500 kr :wub:

Kvinder må deltage gratis!

Tidspunkt 2: kl 15.30-17

Jeg vil blive bundet, når alle deltagerne er ankommet og i vil få lov at bruge min krop, og kneppe mig helt færdig… Stor fantasi for mig, jeg håber i kommer og hjælper mig med at udleve… 

Pris: 1000 kr

Anal 300 kr ekstra

Ønsker du kun at kigge, og må komme udover mig, koster det 500 kr. 

——————————————————————————————————

Praktisk info: 

Blowjob er uden kondom, ellers er alt med kondom

Der serveres øl og vand

Der mulighed for bad, både inden og efter 

HUSK kondomer

Jeg håber i er klar på begge former for gangbangs med lille mig, med uendeligt mange uforløste fantasier :wub:

For tilmelding, 
Skriv i emnet: tidspunkt 1 eller tidspunkt 2 

[email protected]

Håber i kommer godt ind i det nye år - vi ses i 25’! 

kys Tina 

45A90AE0-9323-4A51-96BC-2E02A7B4FA21.jpeg

01872EC1-9752-484D-95DD-54209D6FEE75.jpeg

70B42951-4DB0-4366-9757-75F8FAC133CA.jpeg

5808C47E-3569-4EF6-95F1-B5D5D79AF827.jpeg

Ville stadig gerne slikke dit lækre åbne hul bagi.

Skrevet

Det er det jeg vil kalde et ægte nytårs knald:). Håber @Tinapigen også på et tidspunkt kommer til kbh og “knalder” nytåret ind:wub:

Skrevet
Ståpik skrev, for 53 minutter siden:

Ville stadig gerne slikke dit lækre åbne hul bagi.

Kan du ikke citere et længere indlæg en anden gang?

Skrevet

Håber der kommer en mulighed i uge 2, da jeg er på ferie til dette gb. Håber i får en god oplevelse.

Skrevet
Analldk skrev, for 21 minutter siden:

Kan du ikke citere et længere indlæg en anden gang?

Kan da prøve

Skrevet
Swarley skrev, for 18 timer siden:

Det er det jeg vil kalde et ægte nytårs knald:). Håber @Tinapigen også på et tidspunkt kommer til kbh og “knalder” nytåret ind:wub:

Så længe de jyske staldknægte kan holde hende til skal hun ingen steder og nu prøver hun to gang og vi er så klar 

husk vi har fået mælkerobotter og så er vi  klar hele døgnet indtil roer og kartofle sæsonen starter

Skrevet
  • Author

Det er desværre aflyst grundet sygdom, samme “koncept” bliver tilbudt snarest igen og jeg glæder mig <3 Håber i er kommet lidt mere friske ind i det nye år, end jeg. :rolleyes:

Skrevet

Ja, har man oplevet Tina og oplevet hvor hun lever sig ind i og tydeligvis ELSKER  disse gangbangs vil det vist være naturligt at komme med så ofte som muligt :x

Mig personligt var det okay at det blev aflyst denne gang da jeg alligevel ikke havde mulighed for at "komme"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.