Hop til indhold

Melissa Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Vi er mange som går med samme tanke og håb…. He he

men smider i et sjat i puljen så tager jeg gerne en for holdet

Skrevet
  • Author

Sommer min ven :)

ved du bare venter på at betale tilbage for jeg fik lokket dig på det juletilbud 

Skrevet

Hejsa

Jeg besøgte hende forleden. Pigen er hende på billederne, og hun er utroligt lækker.

Problemerne opstår i at det er ræt åbentlyst at hun er ny, så servicen er mindre fyldestgørende. Derudover kan hun ikke snakke engelsk, og bruger Translate på telefonen. Ikke som sådan en dealbreaker for mange, men det gør det lidt svært at få en "connection".

Ville nok ikke umiddelbart anbefale hende. Service var ikke tip-top, og det er ikke hende der har skrevet hendes annonce, eller den som hende hun arbejder i samme lejlighed med, har på annoncelight.

Redigeret af Haruspexen

Skrevet

Hun var meget forsigtig, blow var ikke erfarent (ikke så meget med tungen, ret maskine-agtigt) og hun ville gerne hurtigt videre til sex. Hun skulle spørge hendes "boss" (ham der skriver annoncen og måske ham der håndterer MobilePay delen?) om spørgsmål jeg havde mht. service (hvor mange gange måtte man komme, etc). Hun var meget sød, og spurgte om alt var ok flere gange, men det giver mig følelsen af en der er ny i branchen.

Skrevet

Havde en halv time. Jeg fik ikke slikket, men det må man gerne, så vidt jeg kan læse mig frem til i hvert fald.

Skrevet

Hej 

har også været der, er helt enig med Aalborgman9000 - så vil ikke skrive mere om det

man må godt slikke

jeg kommer ikke igen, og vil ikke anbefale 30 min til 800kr simpelthen for svagt

Skrevet
fræk6 skrev, for 14 timer siden:

man må godt slikke

jeg kommer ikke igen, og vil ikke anbefale 30 min til 800kr simpelthen for svagt

Var hun behåret downstairs 

Skrevet
NP Dok skrev, den 31.12.2024 at 14:08:

Hun skriver hun har Full Brazilian

Skrevet
NP Dok skrev, den 31.12.2024 at 14:08:

Nej 

hvis du vil have en pige med hår på er det Lumi - men hun fortalte hun tog til Aarhus - hun plejer at være et finde på AL 

Skrevet

Meget ærgerligt, bare hvis hendes service var ligeså lækker som hendes udseende. Måske andre har haft en god oplevelse med hende nu i Viby? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.