gabriel 75 Skrevet 12. Marts, 2014 Jeg er nysgerrig efter dit bud på Sjællands bedste GFE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 12. Marts, 2014 Gabriel Kan se du har skrevet 45 beskeder Du må da vide at denne skal ligge under efterlysninger og ikke under anmeldelser venligt ment, ha en god dag the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gabriel 75 Skrevet 12. Marts, 2014 Du har helt ret. Jeg ved ikke hvorfor jeg troede jeg var navigeret korrekt. Det er min fejl. Er der mulighed for at få tråden slettet/flyttet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 12. Marts, 2014 Mens de flytter tråden, så har jeg to bud: Maise hos mon-cherie Gina Faith. Men hun er pt næsten umulig at komme i kontakt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 13. Marts, 2014 Tak for den ros Plaskeren - det glæder mig at læse Kærligst Maise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 13. Marts, 2014 Sascha SeductionGirls 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larsen12 9 Skrevet 13. Marts, 2014 Laura fra Cat-House/sexyclub hun er min number 1 girl, og jeg skal snart på besøg hos hende igen. Sascha fra Seductiongirls er også ret sød som Loppan skriver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand 129 Skrevet 17. Marts, 2014 Jeg er fuldstændig TOSSET med Kimora Men det er nok bare fordi hun er LIGE min kropstype - Hendes ansigt er pænt men hendes krop er bare fucking vild i mine øjne - De gange jeg har besøgt hende har der være MAX knald på tungekys, kram, stønnen og berøring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg 42 Skrevet 18. Marts, 2014 Hej Mand, Lyder spændende, men hvad er din kropstype. Jeg holder af de fyldige kvinder med former. Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 18. Marts, 2014 Kimora er lille og meget spinkel. http://seductiongirls.net/pigerne/kimora/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg