Hop til indhold

Ekstra massage til kvinder i Thailand?

Featured Replies

Skrevet

Fik bare lige en tanke.... er det kun os mænd som får tilbudt ekstra hos massage pigerne i Thailand, eller sker det også for kvinder? :lol:

Skrevet

Det er kun vi mænd der får tilbudt diverse happy endings. Jeg har, sjovt nok, lige snakket med min thailandske kæreste om det for en times tid siden. Svaret var: “ no, no, no, not ladies “ :biggrin:

Jeg mente ellers jeg kunne tjene helt fornuftigt hvis jeg skiftede karriere ;)

Skrevet

På gennemrejse i Thailand, fik min kæreste og jeg par-massage. Nogle af stederne tilbød massøren en glad afslutning til min kæreste. En af gangene sagde hun ja, mens jeg var på briksen ved siden af…. Det udviklede sig ret muntert 

Skrevet
Strandløven skrev, for 2 timer siden:

Der tilbydes også par massage i Thailand B)

Ja og det har jeg prøvet en håndfuld gange. Der blev spurgt om der tibydes ekstra, ikke om kvinder kan få massage 

Redigeret af Grabbing

Skrevet
Med.Lem skrev, 1 time siden:

På gennemrejse i Thailand, fik min kæreste og jeg par-massage. Nogle af stederne tilbød massøren en glad afslutning til min kæreste. En af gangene sagde hun ja, mens jeg var på briksen ved siden af…. Det udviklede sig ret muntert 

Wow, fortæl lidt mere. Hvordan foregik det? Fingre, en gumler eller hvad? Undskyld jeg er nysgerrig B)

Skrevet
Grabbing skrev, for 29 minutter siden:

Wow, fortæl lidt mere. Hvordan foregik det? Fingre, en gumler eller hvad? Undskyld jeg er nysgerrig B)

Eftersom jeg netop er hjemkommet og rejste alene til Pattaya kan jeg kun tale ud fra mine iagttagelser. Der er forskel på de mange massage butikker/kliniker, der ligger med store vinduespartier lige ud til gaden så man kan kigge ind når man går forbi. Afhængig af størrelsen sidder der et antal piger uden for klinikken og kalder på dig som en flok papegøjer når man går forbi stedet.

De største kliniker er meget luksuriøst indrettet og pigerne har alle lidt pænere uniformer på. De virker meget turistagtige.
De mindre steder er der ligesom en lidt mere lokal stemning. For det meste pæne rene steder med 3-5 piger, måske lidt fler, på arbejde.

Fælles for alle massage klinikkerne er, at der tilbydes Full service ofte i et rum på første salen af klinikken. Alle pigerne tilbyder det i større eller mindre udstrækning. 

Det starter gerne med man får en fodmassage i en time. 200 Bath > ca. 45 kroner. I en time får du din fodmassage og undervejs får dine lægmuskler også et par hårde tommelfingere at mærke. Er kemien der bevæger hænderne op på lårene og langsomt bevæger fingerne ind under dine shorts mens hun kigger dig i øjnene og siger hun har meget mere at byde på hvis du vil med ovenpå.

Jeg spurgte min bargirl og hun fortalte, at alle pigerne tilbyder Full Service i større eller mindre udstrækning.

Selv om der tilbydes par massage er man nødt til at forhøre sig om der også tilbydes ekstra til kvinden. Jeg tror der er et par ting der skal gå op i en højere enhed førend man finder den rigtige klinik. Jeg vil nok forhøre mig omkring LK Metro eller en af de nærliggende GC Clubs fx. Buzzin Lounge, Maggie May eller The Den.

Skrevet

Tak, Strandløve

jeg kender systemet, jeg var i Pattaya i marts med min kæreste. Der er rimelig stor forskel på det mere direkte som du beskriver i Pattaya og så det mere “korrekte” i f.eks. Hua Hin.

jeg var nysgerrig på hvad happy ending til din bargirl bestod af. 

Skrevet
Grabbing skrev, for 5 timer siden:

Tak, Strandløve

jeg kender systemet, jeg var i Pattaya i marts med min kæreste. Der er rimelig stor forskel på det mere direkte som du beskriver i Pattaya og så det mere “korrekte” i f.eks. Hua Hin.

jeg var nysgerrig på hvad happy ending til din bargirl bestod af. 

Jeg overvejer faktisk at skrive en lille rejseberetning om turen men tror den bliver lidt lang...Hun fik sine happy endings det var jeg aldrig i tvivl om :P

Skrevet
Strandløven skrev, for 12 timer siden:

Jeg overvejer faktisk at skrive en lille rejseberetning om turen men tror den bliver lidt lang...Hun fik sine happy endings det var jeg aldrig i tvivl om :P

Jeg læser gerne din beretning og så må vi se om mine erfaringer er de samme eller meget forskellige. Spændende 

Skrevet
Strandløven skrev, for 13 timer siden:

@Strandløven Jeg læser også gerne din fortælling! Du skal endelig ikke holde dig tilbage!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.