Hop til indhold

en længer seance ved Miss Dark Desire

Featured Replies

Skrevet

En seance ved Miss Dark Desire 

efter lidt maile og sms med forslag til en seance .og en hel del spænding på at se det nye sted ankom jeg til huset, som af talt stod døren på klem og lige ind for lå en ansigts maske og ordre på gå i bad ta maske  på og sæt dig ved kors og afvendt , og med hvile puls på ca 200 i en nyt sted med mange lyde og mega spænde på hvad Miss Dark Desire havde fundet på kunne jeg mærke at Miss Dark Desire spænde mine fødder til korset og ordre på at side stille efter 10 min med hoved fulde at tanker på hvad hun kunne finde på . kom jeg på briksen og bliv spændt fast , så skulle nosserne varmes op dels opbundet og mindre slag så kom der også varme i dem , pik skulle heller ik fryse så en kærlig opvarmning og det fik den  først pause til bage til korse side på gulvet med bene og arme fast spændt til korset var det kun at lytte til alle lyder i huset og fantasere om hvordan huset var indrette og hvad der næste skulle ske , pluslig kunne jeg mærke at  Miss Dark Desire tog fat i mig var nok lig langt væk i drømme land , bliv ført ind i en andet rum i huset nye lyde og stadig med maske på bliv lage på en nye briks , denne gang blive jeg spændt extra fast så løber du ingen steder for nu giver vi den gas, en masse lyde at ting der bliv lukket op spritte af kunne jeg lugte , kunne ik lige gætte havde den var men mærke at det bliv sat noget i forhude  4 stk. fiskekrog  med små snore i (meget specielt oplevelse )og med ordne  så kan du lige ligge med dem i 10 min , og når man falde til bage i drømme land og vågner ved at det bliver tage i fiskekrogen vågner man  med det samme, så skulle pik hoved også lig pyntes med lidt nåle i kande af hoved og hvordan Miss Dark Desire fik fiske krogene ud har jeg i nu ikke fundet ud af men ind kom 4 nåle i pikhoved i forskellig størrelse og med ordene du bliver lige læggene med dem i og igen til bage til drømme land og med nåle i pikhoved har samme effekt man er lys vågen når nogle røre var dem.  så kom der nye lyde med papir er bliv folde ud og lagt omkring nosser og pik var det kun at mærke hvad Miss Dark Desire nu havde fundet på akupunktur nåle er små men med stor effekt oh med ca. 80 til 100 små nåle i pikhoved kanten har de meget stor effekt og sammen  at 5 lange nåle i gennem nosserne er det en meget special nydelse at få den ud igen , en mindre pause på  5min og så skulle i lege med flere nåle og sunde , sunde ind i urinrøret i forskellig str.  bliv spurte af Miss Dark Desire om hun måtte prøve noget nåle i pik hoved 2 stk. kan godt bløde lige elle meget , så bliv det tid til afslutning og med 2 nåle i pikhoved og 5 nåle i gennem nosserne og    Miss Dark Desire hænder om min hals så vi aftalte skulle holde om halse til jeg kom, er ik til at beskrive skal prøves.  sp nålene en noget skønner at få i ind at de skal ud efter man er kommer  

• 1 month later...
Skrevet

Wauw  en lækker oplevelse 

Har tænkt på at på besøge miss dark desire  hun lyder skøn 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.