Hop til indhold

Rahel amager

Featured Replies

Skrevet

Hej, er der nogle der har besøgt rahel for nylig og kan sige om man skal hentes i receptionen, eller kan gå anonymt direkte til hendes værelse, er ikke meget for at stå og vente blandt gæster på et hotel https://nympho.link/n21487/7345/queen-of-your-heart-is-back

Skrevet

Der er nogen der har besøgt hende for nylig, men det ser ud som om, at hun har fået nyt annoncenummer nu her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/191666-rahel-19år-–-hel-ra-baltisk/?tab=comments#comment-1655059

https://www.eroguide.dk/forum/topic/190906-rahel-jesus-fucking-crist-og-hold-nu-kæft-en-lækker-kvinde/?tab=comments#comment-1650703

Redigeret af Mr. Nobody

Skrevet

Hej

kan godt forstå du er faldet over hende her Rachel for hun er da virkelig flot og pæn at se på. Om hun så kan leve op til det flotte ydre og præsentere på dobbeltsengen og i øvrigt yde god service må et besøg jo bevise. 
Det du spørger om kan Rahel vel svare på så har spurgt hende ?  Kan se der ligger et par anmeldelser men der står så vidt jeg kan se ikke noget om adgangsforhold.

Så op på hesten vej guldet af sms hende og få en aftale i stand incl hvordan du gebærder dig omkring adgangen- held og lykke 

// Amar Lover

Skrevet
  • Author
Amar Lover skrev, den 29.12.2024 at 10:07:

Hej

kan godt forstå du er faldet over hende her Rachel for hun er da virkelig flot og pæn at se på. Om hun så kan leve op til det flotte ydre og præsentere på dobbeltsengen og i øvrigt yde god service må et besøg jo bevise. 
Det du spørger om kan Rahel vel svare på så har spurgt hende ?  Kan se der ligger et par anmeldelser men der står så vidt jeg kan se ikke noget om adgangsforhold.

Så op på hesten vej guldet af sms hende og få en aftale i stand incl hvordan du gebærder dig omkring adgangen- held og lykke 

// Amar Lover

Amar Lover skrev, den 29.12.2024 at 10:07:

Hej

// Amar Lover

Jeg skriv til hende søndag, har stadig ikke fået svar, så giver op, der er heldigvis mange andre piger

Skrevet

Hun kommer ned og henter en med elevatoren. Hun er vidst smuttet hjemover.

Skrevet

Jeg har prøvet af flere omgange at komme i kontakt med hende uden hæld, selv efter hun lagde noget op på annoncen i går. nogen der ved om hun er aktiv?

Skrevet

OGfuckboi skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har prøvet af flere omgange at komme i kontakt med hende uden hæld, selv efter hun lagde noget op på annoncen i går. nogen der ved om hun er aktiv?

Har oplevet samme problem og jeg har endda besøgt hende flere gang før. Tror vitterligt ikke hun er aktiv. Hun nævnte også der ville gå noget tid før hun kom tilbage, så undrede mig over hun allerede skulle være tilbage efter 2 uger

Redigeret af peterfils

Skrevet
peterfils skrev, Lige nu:

Har oplevet samme problem og jeg har endda besøgt hende flere gang før. Tror vitterligt det er en fejl, og at hun ikke er her. 

svært at gennemskue når hun lagde noget op i går aftes :(

Skrevet
OGfuckboi skrev, for 3 minutter siden:

svært at gennemskue når hun lagde noget op i går aftes :(

Enig syntes også det var mærkeligt. Men har besøgt hende 3 gange tidligere og de andre gange var alle super lige til og med hurtigt svar. 

Redigeret af peterfils

Skrevet
peterfils skrev, den 3.1.2025 at 14:05:

Enig syntes også det var mærkeligt. Men har besøgt hende 3 gange tidligere og de andre gange var alle super lige til og med hurtigt svar. 

Der har åbenbart været lidt bøvl som du kan læse på hendes annonce på nymph

IMG_7569.png

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 5 minutter siden:

Der har åbenbart været lidt bøvl som du kan læse på hendes annonce på nymph

Yes, så det godt - så var det egentlig som jeg skrev i den anden tråd - en sur manager.

Har lavet en ny aftale så må vi se. Der er dog mange interessante piger i byen pt.

Redigeret af peterfils

Skrevet

Hvis der er nogen her i tråden som lykkedes at lave et fysisk møde med den rigtige Rahel, så sig lige til så man ikke igen går forgæves

Skrevet

Der har været nogle opdateringer på hendes profil og på anmelder af hende herinde, hvor hun vist har været udsat for chikane og endda vold fra nogle bagmænd. Så aftaler der er misset osv. Har måske en forståelig grund. 

Skrevet
½angel skrev, for 3 timer siden:

Der har været nogle opdateringer på hendes profil og på anmelder af hende herinde, hvor hun vist har været udsat for chikane og endda vold fra nogle bagmænd. Så aftaler der er misset osv. Har måske en forståelig grund. 

Har skrevet med hende, og ja, der har været nogle ret voldsomt hændelser der gør, at hun lige trækker vejret og holder en velfortjent pause

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.