Hop til indhold

Amber i Kolding, ikke en super oplevelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/364670

Der er andre anmeldelser af Amber her på siden, men lige før jul ville jeg selv besøge hende. Hun holder til i Kolding centrum på en kendt adresse.

Det er tydeligvis ikke pigen på billederne der åbner døren, det er for mig et stort minus. Billederne kunne også være flere år gamle, jeg tvivler dog. Hun har nu store tatoveringer på lårene/benene.

Nå men jeg valgte alligevel at bestille 30 minutter med tilkøb af kys. 
Amber er smilende og glad. Hun er berørings venlig og lever sig ind i sex akten. Da jeg gav hende en ordentlig slikketur, påstod hun at hun kom, jeg er ikke helt sikker.

Herefter god sex i flere stillinger. Afslutning i missionær hvor der må stødes i bund.

Konklusionen: Amber ligner ikke pigen på billederne. Hun har, som skrevet, store tatoveringer. Hun er nu noget ældre og hun ser noget brugt ud i virkeligheden.

Så trods forholdvis god sex, kommer jeg dog ikke igen. Men smag og behag er som bekendt forskellig.

• 9 months later...
Skrevet
Hansenhus skrev, den 28.12.2024 at 08:50:

https://annoncelight.dk/showad/364670

Der er andre anmeldelser af Amber her på siden, men lige før jul ville jeg selv besøge hende. Hun holder til i Kolding centrum på en kendt adresse.

Det er tydeligvis ikke pigen på billederne der åbner døren, det er for mig et stort minus. Billederne kunne også være flere år gamle, jeg tvivler dog. Hun har nu store tatoveringer på lårene/benene.

Nå men jeg valgte alligevel at bestille 30 minutter med tilkøb af kys. 
Amber er smilende og glad. Hun er berørings venlig og lever sig ind i sex akten. Da jeg gav hende en ordentlig slikketur, påstod hun at hun kom, jeg er ikke helt sikker.

Herefter god sex i flere stillinger. Afslutning i missionær hvor der må stødes i bund.

Konklusionen: Amber ligner ikke pigen på billederne. Hun har, som skrevet, store tatoveringer. Hun er nu noget ældre og hun ser noget brugt ud i virkeligheden.

Så trods forholdvis god sex, kommer jeg dog ikke igen. Men smag og behag er som bekendt forskellig.

Redigeret af You4you
Ikke mit indlæg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.