Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n22032/7511/new-girl-in-your-town

Så blev det tid til at være sammen med Delia i 2 timer, hun er simpelthen super dejlig at være sammen med og helt naturlige dejlige bryster. Vi havde det sjovt sammen i de 2 timer og hun er en rigtig kærlig pige at snakke med. 

Hun er helt rolig og hun gør sit arbejde helt perfekt.

Skrev inde jeg kom til hende om hun kun have en fræk kjole på og frækt undertøj på og det havde hun da jeg mødte op hos hende i dag.

Hun kysser godt og sutter godt. Jeg er og vil altid behandle hende godt , det fortjener hun ihvertfald. Hun er 100 % perfekt pige og hun er rigtig smuk pige. 

Hun er her 1  måned eller 2 måneder endnu. Hun er alle pengene værd at besøge og  håber folk behandler hende ordentligt.

Hun er ihvertfald sød og jeg kunne finde på at invitere hende i Tivoli eller ud og spise en dag  og bare give hendes time løn og ikke tænke på sex hele tiden.

Besøg hende og værd sød mod hende , for hun er sød og smilende hele tiden.

Godt Nytår.

Redigeret af Peterpi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.