Hop til indhold
Pejensen

Mobile Home i Esbjerg - tak politiet

Recommended Posts

Jeg var nys efter den der mobile home i Esbjerg, som blev annonceret på eb. Jeg ringede for adressen men forstod ikke hvad pigen sagde. Sendte sms med det jeg troede hun sagde og hun svarede med den rigtige adresse.
Da jeg kom derude stod der en mobile home og jeg parkerede bilen bag dem. Jeg var i gang med at se om jeg overhovedet havde nok penge, da der kom en mand hen til mig. Jeg åbnede vinduet (dørene havde jeg låst) og det var en politi betjent. Han spurgte alt muligt, og fortalte at det ikke var en 21 pige, og at blondinen ikke var slank.
Tak politiet :)
Har ikke et link til annoncen, stod på eb i går og i forgårs
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vicky fra bordellerne i Vejle (Havnegade og Koldingvej) har været annonceret i mobilhome i århus, mon ikke det er hende der har forlagt residensen til Esbjerg.

Hun er lang over de 21 år, og slank vil jeg bestemt ikke kalde hende, nærmere kraftigt bygget.

De fleste at pigerne de to steder i vejle er østeuropæiske, sandsynligvis fra Polen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nys efter den der mobile home i Esbjerg, som blev annonceret på eb. Jeg ringede for adressen men forstod ikke hvad pigen sagde. Sendte sms med det jeg troede hun sagde og hun svarede med den rigtige adresse.

Da jeg kom derude stod der en mobile home og jeg parkerede bilen bag dem. Jeg var i gang med at se om jeg overhovedet havde nok penge, da der kom en mand hen til mig. Jeg åbnede vinduet (dørene havde jeg låst) og det var en politi betjent. Han spurgte alt muligt, og fortalte at det ikke var en 21 pige, og at blondinen ikke var slank.

Tak politiet :)

Har ikke et link til annoncen, stod på eb i går og i forgårs

 

 

tja en politimand må vel også købe sex ? Han have måske et besøg i "mobilen" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...