Hop til indhold

Drop ind gik ikke som forventet

Featured Replies

Skrevet

Davs brødre.

Sidder her i bilen på Bellahøj og ærgrer mig over en oplevelse jeg lige har haft. Havde lyst til massage med mere så jeg kørte hen til Bellahøjvej, men desværre er stedet lukket (til leje, øv) så jeg kørte til den næste som ligger tæt på OK tanken. Ringede på, kom ind og det var en pæn thai kvinde med fantastiske bryster. Jeg bad om en halv times massage, mens jeg ikke kunne holde øjnene fra brysterne som hun heller ikke prøvede at skjule tværtimod løftede hun dem op og frem. God start :D En tusse? (Nå så må det være inkl mere end bare massage) Massagen gik i gang, jeg gav hende lidt og hun gav mig også lidt og så fik jeg lidt body to body og den obligatoriske pirring. Så en spiller og det var det. WHAT? Det var jo ikke det der var lagt op til men... Jeg påpegede at det ikke var normalprisen, men hun svarede at hun heller ikke var normal :lol:

Okay, denne her tilskriver jeg min egen fejl for ikke at have præciseret hvad jeg ønskede og betalte for. Jeg blev egentlig også lidt usikker på om det var en ombygget for da jeg gav massage på ryggen, føltes det ikke som en kvinde, ingen kvindelige former (hofte og ekstra sul) og hun holdt hænderne over sin røv... Så måske meget godt det ikke skete mere ^_^

Pas på derude og husk at være 100% præcise i jeres ønsker sådanne steder. 

/DFyr_36

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.