Hop til indhold

Glory århus

Featured Replies

Skrevet

Halløj

er der nogen der hr været her? 

Glory

ser spændende ud 

Skrevet
R-M skrev, for 9 timer siden:

Halløj

er der nogen der hr været her? 

Glory

ser spændende ud 

Mærkelig film når man tænker på tilbuddet. 

Skrevet
mrboobsnow skrev, for 1 time siden:

Mærkelig film når man tænker på tilbuddet. 

Ved et gloryhul kan man heller ikke se noget - så det er vel det meningen går ud på ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Ved et gloryhul kan man heller ikke se noget - så det er vel det meningen går ud på ;-)

Nok en mand der sidder bag ved

Skrevet
scooter skrev, for 28 minutter siden:

Nok en mand der sidder bag ved

Man kan mod solid ekstra betaling og ved at række sin egen mobiltelefon ind gennem hullet, få taget et foto af seancen - så det tror jeg ikke - men folk må jo gøre op med sig selv, om de synes det er så frækt med et gloryhole og få taget et foto af det - at de synes, det er værd at smide så mange penge efter det - men nogen har måske bare for mange penge ;-)

Skrevet

Jeg har skrevet med hende idag - hun stiller mange spørgsmål man skal svare på, og vil ikke udleverer vejnavnet - før man laver en aftale, og da den så blev lavet skrev hun ok - 10 timer senere har jeg ikke hørt noget

Skrevet
  • Author

Øv… nå men så lader jeg den ligge her. Hvis der er nogen der har været forbi, så giv endelig lyd….

Skrevet

Det er 100% en mand.. Samme annonce med samme billeder har været oppe tidligere, hvor der var en herinde som bekræftede at det var en mand.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.