Hop til indhold

Kr.500,- for GFE kys, aaarrhhh..?

Featured Replies

Skrevet

Hvis pigebarnet vil have kr. 500,- extra for kys, så må det være fordi, DET har hun simpelthen bare ikke lyst til???

Skrevet
Milner skrev, for 8 minutter siden:

Hvis pigebarnet vil have kr. 500,- extra for kys, så må det være fordi, DET har hun simpelthen bare ikke lyst til???

Eller så har hun opdaget der er folk der vil betale for det. Personligt er jeg dog for længst stoppet med at betale ekstra for diverse tilkøbs-ydelser. Jeg foretrækker at betale X kr. og så er alt inkl. (på nær det hun slet ikke tilbyder). Det er så nederen at skulle stoppe op midt i det hele fordi man vil tilkøbe kys og hun vil have 500 kr. for det.

Skrevet

Kys 500,-. Nusse venstre bryst 200,-. Og det højre 200,-. Nusse ballerne 300,- osv osv. Jeg går i en lang bue uden om dem. Jeg betaler ikke kun for sex, men også for en illusion om det er gensidigt. Og den illusion er umulig at opretholde hvis alting skal måles ud på forhånd.

Skrevet

Jeg må også bare indrømme at hvor der står 

extra extra extra for feks. Slikke skaft. Frank kys komme på kroppen osv osv. springer jeg hurtig over. 
Vil simpelthen ikke give 200 hver gang der lige skal det ene eller andet. 
Jeg syntes ikke jeg er nærig men er helller ikke dum med mine penge. 
Men der må jo være nogen der er mere ligeglad end jeg med at punge ud 

Redigeret af Peterkanin

Skrevet

Helt enig. Der er fantastiske piger som giver en pris alt inkl.

Og det er dem som får mine penge. Jeg vil ikke betale ekstra hver gang man skifter stilling…

Skrevet
Milner skrev, for 8 timer siden:

Det er også normalt den slags piger som KUN gør det for pengenes skyld.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 13 timer siden:

Eller så har hun opdaget der er folk der vil betale for det. ……

Absolut. Og som også nævnt i tråden, så er de skønne piger (i udgangspunkt) jo i branchen for pengenes skyld. Såååå, kan man slippe afsted med det……

Mødtes med en ganske sød pige her før jul, hun er (endnu) ganske rundhåndet med de dejlige, intime kys som en del af legen. Jeg kommenterede på den skønne helhedsoplevelse under lidt pause-pillow-talk, og hun sagde hun overvejede netop dét setup. Holde basis prisen og så tage ekstra for de skønne kys. 

Hun mente at de mænd hun gerne ville have den “gode oplevelse med” ville, gerne give det ekstra. Prøvede at overbevise hende om at hun skulle tage ekstra fra se mænd, som IKKE gad/havde lys til at kysse hende. Så ville hun KUN få de gode oplevelser ;-) heldigvis kunne hun se humoren i det, he he.

jeg sagde til hende at set ikke lige var min “kop the”, med tilkøb. Hvortil hun smilte og sagde at jeg jo ikke kunne lade være med at komme, selv hvis prisen blev hævet lidt. Ja ja, hun kender sine lus på gangen :-) 

Skrevet

Endnu værre er, at når man så har betalt de 500,- kr. Ja, så får man kun tantekys eller stort set ingen alligevel. 

Skrevet
EnjoyLife! skrev, for 11 timer siden:

Hvortil hun smilte og sagde at jeg jo ikke kunne lade være med at komme, selv hvis prisen blev hævet lidt.

Try me :D

Skrevet
Milner skrev, den 26.12.2024 at 17:27:

Både ja og nej - altså hvis man taler om GFE, er det for dyrt. Men hvis pigen ikke har GFE på menu, er det måske Ok, det er da jo op til jer selv, om I skal købe eller bare lade være. Tror de piger som sætter priser så høj op, det kunne godt være to ting. 1) De ikke gider kysse med jer( du/ I har ret)  2) et kys er meget personligt(kemi) - derfor det er dyrt. Det er det samme med sex uden kondomet, tænker jeg. Jeg har faktisk engang selv skrevet i min annonce at sex uden koster 5.000 kr, grunden var kun til at man ikke spørger igen. 

Håber det vil give mening ;) 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, den 27.12.2024 at 21:53:

2) et kys er meget personligt(kemi)

Sex uden kys er alt for perverst til mig. Så vil jeg egentlig hellere blot have sex med mig selv.

Skrevet
wag skrev, for 1 time siden:

Sex uden kys er alt for perverst til mig. Så vil jeg egentlig hellere blot have sex med mig selv.

Det kan jeg godt forstå dig, det har jeg også på den samme måde. 
Men et kys er ikke blot at man skal forestille sig, som en vilde kanin og bare skal stikke tungen ind i andres mund(bare fordi man betaler), man skal netop kunne mærke at en anden person også kan lide og har lyst, for ellers får man jo bare en tantekysset, som I selv siger ;) 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, den 29.12.2024 at 13:36:

Det kan jeg godt forstå dig, det har jeg også på den samme måde. 
Men et kys er ikke blot at man skal forestille sig, som en vilde kanin og bare skal stikke tungen ind i andres mund(bare fordi man betaler), man skal netop kunne mærke at en anden person også kan lide og har lyst, for ellers får man jo bare en tantekysset, som I selv siger ;) 

Du har egentlig fuldstændigt ret. Et kys som ikke er gengældt med samme intensitet/kærlighed/lyst som afsenderen sender er slet ikke det samme. 

Rigtige kys kommer lidt af sig selv, hvis stemningen er lavet til det. 

Man kan jo ikke forlange at hjertet er med fra pigen, hvis hun ikke oprindeligt ønsker det..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.