Hop til indhold

Sted til leje Kbh

Featured Replies

Skrevet

Hej

er der nogen der kender et lækkert sted i Kbh området der kan lejes 1-2 gange om måneden 

Skrevet

Nu fremgår det ikke hvad du skal bruge stedet til?

Udlejer (herunder hoteller) risikerer jo let at blive rodet ind i en politisag/shitstorm (forudsat det har noget med købesex at gøre, men hvorfor skulle du ellers benytte dette forum?).

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse. Hoteller

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 45 minutter siden:

Udlejer (herunder hoteller) risikerer jo let at blive rodet ind i en politisag/shitstorm (forudsat det har noget med købesex at gøre, men hvorfor skulle du ellers benytte dette forum?).

Hvad han som køber bruger hotellet til, er jeg ganske overbevist om, at hotellet er fløjende ligeglade med. Havde det været sælgeren der havde lejet og tog imod kunder fra værelset, havde det været noget andet.

Skrevet
SoveReign skrev, 1 time siden:

Hvad han som køber bruger hotellet til, er jeg ganske overbevist om, at hotellet er fløjende ligeglade med. Havde det været sælgeren der havde lejet og tog imod kunder fra værelset, havde det været noget andet.

Næppe ‘fløjtende ligeglade’

1) Tjek lovgivningen vedr hoteller og prostitution. Se evt også retspraksis. Den er ret præcis.

2) Hoteller lever af kunder. Kommer det frem på internationale/nationale forbrugeranmeldelsesportaler, at der foregår prostitution fra hotellet fravælges dette af mange. Hovedsageligt familier og større firmaer, både statslige og private. Tro mig, hoteller er ikke ‘fløjtende ligeglade’. Der ses jævnligt prostituerede blive smidt ud med 10 minutters varsel med sirener i baggrunden, ligesom en overskrift i en tabloidavis kan koste de store kæder og ejerkredsen bag både penge, men ikke mindst anseelse i erhvervslivet. Det ønsker de selvfølgelig ikke. 

Selvfølgelig er nogle hotelansatte ligeglade med loven eller har ukendskab til den. I gamle dage fik receptionisten fx en 50’er når en kunde listede ind. 

Det var egentlig bare det.

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
  • Author

Undskyld gutter

Men som sædvanligt går jeres svar op i hat og briller

Jeg spurgte ikke ind til lovgivninger osv. 

Jeg spurgte om der var nogen der kender til et godt sted at leje på feks dagsbasis 

Og tak for oplysningen (pikkemand) med legelejligheden

Dog syntes jeg det er ret dyrt at leje den 

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 37 minutter siden:

Der ses jævnligt prostituerede blive smidt ud med 10 minutters varsel med sirener i baggrunden

Hvis du læser min besked igen, så vil du læse, at jeg rent faktisk skriver, at sexsælgeren som lejer et værelse på et hotel, vil få problemer. Hvorimod hvis sexkøberen lejer værelser problemfrit og vil kunne tage en sexsælger med på værelset.
Jeg har flere gange fået besøg af en pige på hotel. Det samme hotel hver gang, og jeg er da ikke et sekund i tvivl om, at receptionisterne har vidst flere af gangene, hvad det besøg drejede sig om, specielt fordi de er waaay out of my leauge men også når samme pige er gået alene 2-3 timer senere.
Derudover har jeg aldrig hørt om en sexkøber blive smidt ud af et hotel han lejede, fordi han havde taget en glædespige med på værelset. Jeg er sikker på at det er en historie som ville komme op herinde.

Og sidst men ikke mindst, businessfolk får også besøg af glædespiger, så at bruge argumentet om at større firmaer ikke ville bruge hotellet pga sexsalg, det argument køber jeg ikke.

Skrevet

Hej @Kongenmikkel

Så din efterlysning tidligere og ville have linket til netop det du har fået af @Pikkemand

Samme ejer havde tidligere en lejlighed på Frederiksberg også, den var ideel til formålet og meget lækker. Been there done that. Jeg er ret sikker på at denne er ligeså god til formålet, uanset en høj pris.

Og så lige det sure opstød: Alle de medlemmer herinde der efterlyser at de skønne jyske kvinder kommer til København ( fordi de ikke vil ofre tid og penge på at rejse til de skønne kvinder) kan jo få oplevelsen her hvis du arrangerer, og du sætter prisen op så det dækker ekstraomkostningen. :P

Og til alle de ovenstående 'bidragsydere' med 'gode' råd mm. 

Ignorer dem du kender selv lovgivning er jeg sikker på, og du og jeg gider ikke høre på deres afsporinger.

Jeg håber du får arrangeret nogle gode GB som jeg måske kan fristes af.

Skrevet
SoveReign skrev, for 46 minutter siden:

Og sidst men ikke mindst, businessfolk får også besøg af glædespiger, så at bruge argumentet om at større firmaer ikke ville bruge hotellet pga sexsalg, det argument køber jeg ikke.

Vi skriver egentlig ikke modstridende. Generelt. 

Dog har flere virksomheder en personalepolitik omkring brug af prostituerede på rejser hvor ansatte repræsenterer virksomheden. Det vinder også frem i Danmark, men det er en anden snak.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.