Hop til indhold

Pige til hele natten for rimelig pris

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen gode anbefalinger af piger som man kan få besøg af "hele natten" , fx fra kl 20 - 6 , men også kortere tidsrum fx 4-5 timer er også ok.

Mit eneste kriterie er jeg ikke vil betale for meget - så lad os sige under 5000. 

Lad mig høre nogle bud

Skrevet

Den tror jeg ikke du finder nogen GP til. Du kan måske være heldig inden for sugardating, men allnighters ligger fra 8K og opefter generelt inden for GP besøg.

/Francois

Skrevet
F-jernet skrev, 1 time siden:

Er der nogen gode anbefalinger af piger som man kan få besøg af "hele natten" , fx fra kl 20 - 6 , men også kortere tidsrum fx 4-5 timer er også ok.

Mit eneste kriterie er jeg ikke vil betale for meget - så lad os sige under 5000. 

Lad mig høre nogle bud

Det kommer nok meget an på din målsætning, hvis det er hygge, noget sex, snak og at sove sammen kan det godt være du kan finde en der vil.

Hvis du vil kneppe hele natten, så skal du nok op på 8k eller derover.

Mor bedste råd er at spørge dig for og være ærlig omkring hvad du gerne vil, det giver den bedste oplevelse for alle involverede.

Skrevet
  • Author

Hmm synes jeg har haft gode oplevelser til under 5000 en del gange men det er nok rigtigt det har været ned damer man kendte lidt i forvejen. Jeg har heller ikke tænkt mig at kneppe i +8 timer. Mere sex / sove / vågne + have lidt sex igen

Skrevet
F-jernet skrev, for 2 timer siden:

Lad mig høre nogle bud

Jeg skal være sammen med en i dag i 6 timer og der skal hun have 7,500

Skrevet

Det er dyrt i Danmark, især hvis det skal være en der er lækker. Det er tæt på at det er billigere for dig at tage til udlandet. Du kan flyve tur retur til Bulgarien for 300 kr. Hotel eller Airbnb koster heller ikke meget.

Du kan uden problemer finde slanke lækre piger for 1000 BGN hvilket er 3800 kr.

Skrevet

Jeg har flere gange haft sugardates overnattende til mindre. Men bedst hvis man kender dem først. 

Skrevet
F-jernet skrev, den 26.12.2024 at 09:22:

Lad mig høre nogle bud

Jeg tror bedste bud er, som også nævnt af andre, at du laver en aftale med en du allerede har et godt forhold til...

Hvis jeg skal komme med mit bedste konkrete bud på dit spørgsmål må det være Sandy, hun har første time til 190€ (eller 1500) og efterfølgende timer til 130€ (Eller 1000) så kan du få 4 timer til 4.350 med betaling i € eller 4.500 i DKK.

https://annoncelight.dk/showad/369071

Læs de reviews der er skrevet om hende før du tager stilling.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.