Hop til indhold

2 MEGA flop på samme aften.

Featured Replies

Skrevet

Ja hvor heldig kan man være på en lille juleaften..

Først en tur til Sandy som ellers var rost til skyerne her inde. Ved ankomst fik de første ord tanken om noget ikke var helt som det skulle være, en meget mørk stemme til en ellers meget feminin "kvinde" Men ellers smuk, men ret modificeret, mend det kan jo også have sin charme, hvad der mest faldt mig i øjnene var brysterne der egentligt var nogle gode bryster, men var lidt som en mono sports bh, altså, de nærmes lød ud i hinanden.

Self agten var fuldstæændig uispirerende, tilfrosd for fantastiske gode skriverier og aftaler om både kyst og at slikke, som da jeg kom frem på ingen måde var muligt. Efter en tur igennem 25 vådservietter ( Til trods for jeg havde informeret om jeg kom frisk fra bruseren 30 min for inen.) Så en meget styrende person, der skulle besteme hvor min hænder skulle være og selv første dem der hen. Så  et 2 min fuldstændig uengageret og instetsigende bj, som naturligvis ikke virkede, hvor efter personen, mente jeg ikke kunne blive hård ( Hvorfor mon)  stoppede så og begyndte at finde nogle af pengene frem, og mente jegt skulle gå, så sagde jeg OK, men så må jeg have alle pengene igen og det fik jeg så. og ud af døren med mig igen mindre en 10 min efter.

Jeg er stadig i tvil om det en mand der er blevet lavet til en kvinde, det kunne i min eøjne godt være muligt.

Min anbefaling, hold jer væk

https://annoncelight.dk/showad/369071

Ned i bilen og skrive til Cloe, der var i nærheden, billederne var lovende.

Annoncen er taget ned igen, så ingen link desværre.

Skrivninge var lige så positiv og lovende, og aftale jeg kom med det samme og hun ville gøre sig klar ogskrive når hun var det.

Da jeg kom frem, så var det ikke pigen på billederne, hun var på igen måde klar så aftalet, end ikke sengen var redt og det hele rodede på værelset.

Så ordenen kom hurtigt, "det her er ikke noget for mig, jeg smutter igen,"

Min anbefaling, hold jer væk.

Og så gad jeg ikke mere og kørte hjem.

For at tage revance dagen efter og PUHA, der er stadig fantastiske pige der ude.

Skrevet
  • Author

i allerhøjeste grad, desværre syntes jeg er en tendens til der er langt imellem de gode oplevelser og der er flere og flere dårlige oplevelser og fakes/scammers.

Skrevet

Hej hyggekrig 

Jeg havde Sandy besøg for et par mdr siden og jeg er ligesom dig også ret sikker på det en mand som er blevet til en kvinde... hun spurgte om jeg ville starte med at knalde hende i røven og da jeg senere Knaldede hende i fissen var var det bestemt ikke som at knalde andre kvinder... plus hendes udseende og stemme virkede til og være maskulin. 

Skrevet

Sandy ser flot ud, men hun havde nogle bedre billeder tidligere af det intime område, og jeg er rimelig sikker på at den er lavet. Det gælder i øvrigt en del af thai pigerne der gerne vil have den i numsen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.