Hop til indhold

SB Lille_Freja fake

Featured Replies

Skrevet

Ja det ser sådan ud

Du kan sende linketvtil siden.men de er ligeglade.  Hat gjort det med zander. De er der endnu

• 3 weeks later...
Skrevet
godsd skrev, den 25.12.2024 at 19:56:

Ja det ser sådan ud

Du kan sende linketvtil siden.men de er ligeglade.  Hat gjort det med zander. De er der endnu

Hvis du sender dem en mail, plejer de at være hurtige til at reagere på falske profiler og få dem slettet :)

Skrevet
sugarlegs skrev, for 39 minutter siden:

Hvis du sender dem en mail, plejer de at være hurtige til at reagere på falske profiler og få dem slettet :)

Det er fint, men jeg har ikke oplevet nogen blive slettet endnu af de efterhånden mange jeg har anmeldt. Hverken for bevist falske fotos eller svindel.

Skrevet
fast kontakt skrev, for 7 timer siden:

Det er fint, men jeg har ikke oplevet nogen blive slettet endnu af de efterhånden mange jeg har anmeldt. Hverken for bevist falske fotos eller svindel.

Øv hvor ærgerligt. Jeg har gjort det en enkelt gang (ved en kvindelig profil der delte mit telefonnummer ud) og den blev slettet morgenen efter :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.