Hop til indhold

Privat hos mig i dag - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Det ser useriøst ud, ligner fup og svindel.. Ligesom langt det meste andet er inde på det site -_- Jeg ville holde mig langt væk, fra begge dele ;)

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 44 minutter siden:

Det ser useriøst ud, ligner fup og svindel.. Ligesom langt det meste andet er inde på det site -_- Jeg ville holde mig langt væk, fra begge dele ;)

Enig, men jg kunne alligevel godt tænk mig at se:

55 kg strut bryster  - fuck det må være nogle meloner man aldrig glemmer :) 

Skrevet
Bullaarhus skrev, den 25.12.2024 at 09:43:

Hej,

er der nogle der har nødt hende her? Synes hun minder om en der havde problemer og stjal fra sine kunder. Nogle der har været der?

https://annoncelight.dk/showad/418102

Med julehilsen fra Aarhus

Jeg er enig med dig omkring at hun havde problemer og stjal, jeg kan bare ikke lige finde et navn på hende.

Jeg mener der er en anmeldelse af hende herinde. Ser frem til nogen som kommer med en anmeldelse af hende.

Skrevet
Mr. Nobody skrev, den 25.12.2024 at 11:21:

fup og svindel.. Ligesom langt det meste andet er inde på det site -_-

Dét var alligevel en hård påstand ..

Skrevet

Mr. Nobody 

Nu stop med at være så pessimistisk. 

Jeg kender en række piger som er meget seriøse på den side..

Pianistinen, JenniferR, SiaQ, Miza, HusmorCamilla, GangBangMilf og AnnikaLouse er nye men ambitiøse som det ligner det. Man skal bare ikke være så pessimistisk min ven. 

Kids kiss

Skrevet

Jeg ville holde mig langt væk, fra begge dele ;)

Jeg ville holde mig fra Mr. Nobodys råd om at holde sig fra Annoncelight. Annnoncelight er udemærket en stor del af veletablerede piger har profiler på Annoncelight. 

På alle platformene er der chancer for snyd eller dårlige oplevelser det handler mere om at have øje for hvordan man sorterer i annoncerne og spotter de legitime

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.