Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kære alle,

Jeg besøgte Alina senere på aftenen. Jeg må bare sige, at julen var startet for mig med sne.

Hun er sød som kagen. Det var nemt at lave en aftale med whatsapp. Hun er nøjagtig den samme person på billedet. Hun taler godt engelsk. Tidligere havde jeg nogle dårlige erfaringer med nogle af de GP’s, men hun er fantastisk.

Hun er ikke nærig med kys, fik en masse. Hvil, hvad der end skete med hende, jeg holder det for mig selv som et minde.

Pas godt på hende.

Pige : 10/10

Sex :10/10

Sted : Lige nu er hun på et hotel tæt på amager, måske finder hun et sted snart, men stedet var diskret.

Vil jeg besøge igen? 100% sikker

Skrevet
  • Author

Ja.

undskyld jeg glemmer at smide et link.

Skrevet

Skriver du altid på den sjove måde?? Hvor kom sneen ind i billedet?? :) 

Skrevet
anmelder skrev, for 2 timer siden:

Skriver du altid på den sjove måde?? Hvor kom sneen ind i billedet?? :) 

Ikke noget os uskyldige lam forstår...

Gætter på det kom ind i billedet igennem næsen ;)

Skrevet
Refresh skrev, for 52 minutter siden:

Ikke noget os uskyldige lam forstår...

Gætter på det kom ind i billedet igennem næsen ;)

Ha ha - nej det var ikke det jeg mente :) 

Det sjove er, at når man skriver teksten ppå Engelsk og oversætter den med google, så får man den sjove ordstilling:

She is exactly the same person in the picture - Hun er nøjagtig den samme person på billedet (poå Dansk ville man skrive "Nøjafgtigt samme person, SOM på billedet"

Hvil, hvad der end skete med hende.... Lyder også som om Google har været forbi. På Dansk ville man skrive "Hvad der skete mellem os.....

Jeg tænker bare mit :)

Skrevet

Afgjort en sød pige der ser meget flot ud med naturlig krop og flotte bryster samt røv.

Min kritik går ud på hun tilbyder ikke mange servicene selvom de står som inkluderede. Dvs man få et falsk billede af det man evt forventer at få. Og det gør den samlede oplevelse  ringere. Håber hendes manager eller hende selv få styr på hendes menu og de extra services der er. 

ville  gerne  besøge hende igen hvis der kommer styr på tingene samt på de priser der afspejler det man faktisk kan få. 

Skrevet
anmelder skrev, for 9 timer siden:

Ha ha - nej det var ikke det jeg mente :) 

Det sjove er, at når man skriver teksten ppå Engelsk og oversætter den med google, så får man den sjove ordstilling:

She is exactly the same person in the picture - Hun er nøjagtig den samme person på billedet (poå Dansk ville man skrive "Nøjafgtigt samme person, SOM på billedet"

Hvil, hvad der end skete med hende.... Lyder også som om Google har været forbi. På Dansk ville man skrive "Hvad der skete mellem os.....

Jeg tænker bare mit :)

Og hvil / rest...

Skrevet
Iceman2024 skrev, for 23 timer siden:

Afgjort en sød pige der ser meget flot ud med naturlig krop og flotte bryster samt røv.

Min kritik går ud på hun tilbyder ikke mange servicene selvom de står som inkluderede. Dvs man få et falsk billede af det man evt forventer at få. Og det gør den samlede oplevelse  ringere. Håber hendes manager eller hende selv få styr på hendes menu og de extra services der er. 

ville  gerne  besøge hende igen hvis der kommer styr på tingene samt på de priser der afspejler det man faktisk kan få. 

Tak for at gøre opmærksom på det. Kan også se at megafrench står som included, men nedenfor står Cim så som extra:) Hvilke ydelser var det, som ikke indgik i standard? (eller som hun slet ikke tilbød?) Deep throat, facefuck, kys?

• 2 weeks later...
Skrevet
Timmer skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tænker ikke at hendes bryster er øko? :)

Det mener jeg bestemt de er. Hendes røv er også verdensklasse :)

Skrevet
arminb skrev, 1 time siden:

Det mener jeg bestemt de er. Hendes røv er også verdensklasse :)

Vildt nok, for de ser ret store ud. 

Skrevet

Er de bryster ægte? Nogle der kan bekræfte dette. 

Skrevet
Don_Vito 于 4 小时前写道:

they are real

Redigeret af Ending

• 3 weeks later...
Skrevet
Timmer skrev, den 5.1.2025 at 12:35:

Jeg tænker ikke at hendes bryster er øko? :)

Hvad er øko bryster ? 

Skrevet
jni skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er øko bryster ? 

Uden silikone :)

Skrevet
Timmer skrev, for 4 minutter siden:

Uden silikone :)

Okay  så forstår jeg det 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.