Hop til indhold

Delia og Candy.

Featured Replies

Skrevet

Jeg tilbragte 3 timer med Delia og Candy i dag juleaften.

Candy er hendes bedste ven, og det var fantastisk. Det er første gang, jeg har prøvet denne fantasi.

Hun er ny, men hun ved, hvad der skal gøres. Gå til hende, i vil ikke fortryde det, eller hvem der har en fantasi med 2 smukke piger.

Hun er hendes bedste ven, og det var fantastisk. Det er første gang, jeg har prøvet denne fantasi. 

Jeg kommer ihvertfald igen , det var dejligt at slikke dem på skift og de sutter godt begge 2 og uden kondom.

Det var bare dejligt og de får 10 stjerner af mig.

Besøg dem begge 2 og i bliver glade.

Sex i 3 timer var dejligt.

https://nympho.dk/n22032/7511/new-girl-in-your-town

https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl

Skrevet

Ja normalt læser jeg bare med herinde.. Men jeg er nødt til at høre hvad du gav for 3 timers herlighed?

Jeg har en enkelt gang haft en lignende oplevelse, som jeg fantaserer om at prøve igen. :) 

Skrevet
Geekzy skrev, for 7 timer siden:

Ja normalt læser jeg bare med herinde.. Men jeg er nødt til at høre hvad du gav for 3 timers herlighed?

Jeg har en enkelt gang haft en lignende oplevelse, som jeg fantaserer om at prøve igen. :)

Jeg gav 9600 kr for 2 piger.

Gav mig selv en gave da jeg ikke holder jul.

Skrevet

Kæft det lyder som en drømme julegave og den kombi af piger er noget af en cocktail! Er de to piger sammen med hinanden eller var det “blot” dig i fokus ?

Redigeret af GennemsnitligJoe

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 31 minutter siden:

Kæft det lyder som en drømme julegave og den kombi af piger er noget af en cocktail! Er de to piger sammen med hinanden eller var det “blot” dig i fokus ?

Det var med mig i fokus og jeg nød det.

Der blev slikket rigtigt meget og de smager godt begge 2 og de sutter godt begge 2 uden kondom og kysser godt.

Jeg skal der hen igen snart.

Skrevet

Tre timer virker til at være lidt for meget for mig, tænker også kortere tid er muligt? Ingen af de to profiler skriver at en duo er en mulighed, hvordan kom det i stand, hvem af de to skrev du med hvor det kom op som en mulighed? :)

og ligger stedet diskret?

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, 1 time siden:

Tre timer virker til at være lidt for meget for mig, tænker også kortere tid er muligt? Ingen af de to profiler skriver at en duo er en mulighed, hvordan kom det i stand, hvem af de to skrev du med hvor det kom op som en mulighed? :)

og ligger stedet diskret?

Nu har jeg været hos Candy hver 2 uge 2 timer af gangen og jeg havde nævnt det en gang jeg kunne godt tænke mig at prøve med 2 piger af gangen og hun spurgte så i går da hendes bedste veninde arbejder der nu og var ankommet den 22 december og havde bestilt 3 timer med Candy og så blev jeg spurgt om nu hendes bedste veninde er der om jeg ikke kunne tænke mig de 3 timer med 2 piger og jeg fik prisen og sagde ja tak lad os gøre det og sagde vi har jo kun et liv og lad os have lidt sjov sammen i sengen og det havde vi.

Du kan sagtens bestille kortere tid uden problemer selvfølgelig.

Stedet ligger diskret og tæt på en metro station.

Kom du bare afsted , den ene rejser hjem 6 januar og kommer igen.

Du vil ikke fortryde det og de dufter godt og smager godt forneden begge 2.

Skrevet
Petit_Hughie skrev, for 11 timer siden:

3 timer med to piger. Fy fanden da, det lyder som en dyr omgang.

Gav kun 9600 kr og det var alle pengene værd , bare afsted.

Skrevet

Fræk beskrivelse :)
Lyder som en fræk trekant... 
Hvordan kom du? 
Er de begge til cum i ansigtet? 

Skrevet
Facials skrev, for 23 timer siden:

Fræk beskrivelse :)
Lyder som en fræk trekant... 
Hvordan kom du? 
Er de begge til cum i ansigtet? 

Det var det osse , det blev til nogle dejlige slikke ture og sutte ture.

Ved ikke om de er til cum i ansigtet

Skrevet

Fed julegave. 

skulle du skifte kondom når du skiftede mellem pigerne?

Skrevet
Babavian skrev, for 17 timer siden:

Fed julegave. 

skulle du skifte kondom når du skiftede mellem pigerne?

Ja så er man osse sikker på ikke at smitte fra kvinde til kvinde.

Skrevet

Andre der har held med at få fat på Delia? Har forsøgt at skrive men uden svar :/

Skrevet
jakobkbh skrev, 1 time siden:

Andre der har held med at få fat på Delia? Har forsøgt at skrive men uden svar :/

Jeg har skrevet på WhatsApp, hun læser beskederne. 

Men man får ingen svar fra hende, der er noget galt.

Redigeret af Pottepik

Skrevet

Uden nogen som helst anden sammenligning... Hvem er så mest GFE og smukkest af de 2? Ved at Candy er godt anmeldt....

Skrevet
jakobkbh skrev, den 8.1.2025 at 15:14:

Har du fået en aftale med hende nu , hun er dejlig.

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 22 timer siden:

Uden nogen som helst anden sammenligning... Hvem er så mest GFE og smukkest af de 2? Ved at Candy er godt anmeldt....

Delia er den flotteste og helt nede på jorden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.