Hop til indhold

Gensyn med Sif på PG

Featured Replies

Skrevet

En af de kendte danske 'legender', Sif, er nu igen at træffe regelmæssigt på PG, jf. vagtplanen.

https://70210026.dk/sif

Jeg har tidligere besøgt Sif - for en del år siden - og var spændt på et gensyn. Det blev til 1/2 times møde (max tid denne mandag) til den gængse standardpris. Sif ligner sig selv, en super flot ung pige, de findes ikke smukkere (OK præferencer er forskellige, er man til fx de skinny, androgyne - drengeagtige typer, med småpige bryster, så er hun måske ikke typen man skal gå efter). En lækker, stram ungpige krop, med de flotteste og lækreste naturlige bryster, som man kan tænke sig. Smukt ansigt, og alt naturligt uden filler og botox, etc. Ligner hun Scarlett Johansen? Nok ikke, men sådan i samme klasse vedrørende udsende. Klart øverste hylde.

En ret stor skuffelse var, at hun (i hvert fald lige nu) ikke længere har tungekys på programmet, jeg husker hendes våde tungekys som absolut en af de mest pirrende elektriske oplevelser. Der var også et par andre småting, der ikke længere er på programmet. Det er idag standardpakken med 'alt blidt og behageligt'.

Men hun putter og krammer godt, missen er velsmagende og ren, brysterne velsiddende, bløde og til at drive en mand til vanvid, og vi gik de forskellig danske stillinger igennem. Sif er - som beskrevet af andre - sød og fræk, med god indlevelse, hun nyder sex.

Efter at jeg var kommet, fik vi en god hyggesludder / sladder om fælles bekendtskaber (indenfor denne verden).

Tiden blev afmålt lidt knapt,  efter hvad jeg er vant til på PG, efter at være gået ud med pengene, kom Sif tilbage (splitternøgen, som er hendes standard), og bad mig om at tage mit ur af, da hun var blevet revet ret grimt på ballen af en anden gæsts ur (det må have været en billig kopi, mit lækre ur er jo formet og lavet, så det ikke kan rive hul i noget som helst), jeg kan ellers godt lide at have det på, så jeg kan se hvorlænge jeg kan tillade mig at pusle rundt, indtil der skal gås mere til stålet for at nå climax) og jeg tjekkede lige klokken, da jeg tog uret af, og igen da hun forlod lokalet for at tage tøj på, og jeg samlede uret op igen, der var gået nøjagtigt 20 minutter, det var måske lidt i underkanten. Men ofte går urene jo lidt hurtigt på de danske lysthuse :).

Men alt i alt et godt gensyn, Sif er intelligent, sød, meget fræk, og nyder en gentlemans selskab. 

Skrevet

Tak for en god anmeldelse. 

Jeg var ærgerlig da Sif stoppede for noget tid siden. Jeg havde længe kigget på hendes billeder og tænkt at hun skulle besøges, når jeg engang var i hovedstaden. Godt at høre, at hun er aktiv igen. Må planlægge en snarlig tur til Kbh :wub:

Skrevet

Gid min alders-process gik lige så langsomt som Sifs. Hun var også 24 for 3 år siden -_-

Skrevet

Dejligt hun er tilbage og tak for en fin anmeldelse. Trist at hun ikke tilbyder samme GFE som tidligere. Det var unikt og helt specielt, men det kan helt sikkert ikke ødelægge et i forvejen godt indtryk af den smukke og dejlige kvinde. Jeg må finde tid snarest muligt…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.