Hop til indhold

Daria i Valhalla

Featured Replies

Skrevet

Juleferien startede og jeg skulle vest på. Det betød at jeg lige kunne slå et smut ind forbi Valhalla, hvor Daria befinder sig pt. Hun har flere gode anmeldelser, men jeg synes hun fortjener en mere.

Jeg skriver til hende om formiddagen, hvor der er lidt start vanskeligheder med kommunikationen. Det viser sig at hun pt. var i Odense, men kom retur til Engesvang hen på eftermiddagen. Og det passede perfekt med min køretur vest på.

Vi aftalte 15 min., da det var meningen at det skulle være et hurtigt besøg. Jeg møder op til aftale tid og bliver lukket ind af Daria med et pænt smil. Jeg er ikke så erfaren indenfor området, så min puls kører på max og jeg er nervøs. Det opfanger hun hurtigt og gør alt for at få mig til at slappe af. Mig af med tøjet og hen på sengen. Vi får aftalt at jeg lige starter med at slikke hende og bagefter er det hendes tur til at vise hvad hun kan. 

Hun giver et fantastisk blowjob, hvor der både er lidt gag men også fokus på pikhovedet. Hvis jeg skulle ønske mere, så var det lidt mere fokus rundt om pikken. Nuvel, jeg melder mig klar til at give hende en omgang og det bliver i en doggy. Jeg vil sige at der er lidt mere kød på hende end billderne viser. Men det er kun til den gode side. En rigtig lækker røv, man kan tage et godt greb om når man tager hende bagfra. Hun får nævnt at tiden snart er ved at være brugt. Men det var jeg ikke klar til, så med pikken oppe i hende får vi aftalt, at jeg lige smider 15 minutter mere oveni.

Det betyder også lidt mere fremragende blowjob før hun rider mig og jeg kommer.

Bagefter ligger jeg nervøs som før, mens Daria snakker derudaf om løst og fast. Mest løst. 

Sted: Valhalla er Valhalla. Diskret når man først er inde ved huset, men jeg tror rigtig mange ved hvad der sker i det hus.
Pigen: 9/10. Hun er virkelig sød og en lækker naturlig krop.
Sex: 8/10. Jeg kunne godt savne lidt mere indlevelse.

https://annoncelight.dk/showad/333070
https://annoncelight.dk/profile/Dariadaria69

Skrevet

Daria er super sød og dejlig men hun arbejder nok lidt for meget. Valhalla er et godt sted synes jeg. Helt diskret langt ude på Lars Tyndskids mark. Værelserne er store og med ganske gode senge. Og helt rene når jeg besøger Aisha der. Det er hun garant for. 

Skrevet
Super6banditten skrev, for 12 timer siden:

Daria er super sød og dejlig men hun arbejder nok lidt for meget. Valhalla er et godt sted synes jeg. Helt diskret langt ude på Lars Tyndskids mark. Værelserne er store og med ganske gode senge. Og helt rene når jeg besøger Aisha der. Det er hun garant for. 

Stiller mig også op i køen at Daria er en sød Pige, det er der hvis ingen tvivl om. 

Har også anmeldt hende nogen gang. for syntes at dem der gør noget godt skal havde det godt.

Ved ikke om hun arbejder for meget. Men ved helt sikkert hun er en af de få der sige fra, hvis hun ikke lige

er på toppen. Stort ros til hende for det også.  

Skrevet
  • Author
Super6banditten skrev, den 23.12.2024 at 22:01:

Jeg tror du har ret i det med at arbejde for meget. Det er også den fornemmelse, som jeg godt kunne sidde tilbage med. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.