Hop til indhold

Fyld min veninde

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en forespørgsel mht min veninde som vil høre om hun kunne forvente interesse hvis hun dukkede op på f.eks Body bio i Kingosgade og ligger hende ind i et rum med mig som hjælper eller noget hun snakker om 4-5 gerne må sperme oppe i hende 

mv der om oò

Skrevet

Er frisk hvis tidspunkt passer.

Skrevet

Ja  bestemt interesseret. 
God ide…

hvis tiden gør det praktisk muligt

Skrevet
tor johansen skrev, for 37 minutter siden:

Hvor skulle det foregå

prøv at læs hvad han skriver ?

Skrevet

Det lyder da som en god ide. Ku vi hører lidt om din veninde?

Skrevet
Sød/rarAmager skrev, for 2 timer siden:

prøv at læs hvad han skriver ?

Så det er det der ligger i København eller

Skrevet
Bifyr35 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har en forespørgsel mht min veninde som vil høre om hun kunne forvente interesse hvis hun dukkede op på f.eks Body bio i Kingosgade og ligger hende ind i et rum med mig som hjælper eller noget hun snakker om 4-5 gerne må sperme oppe i hende 

mv der om oò

Jeg vil helt sikkert også gerne hjælpe til.

Hvornår kommer I?

Skrevet
Bifyr35 skrev, for 18 timer siden:

mv der om oò

Jeg synes, det ville være en lækkert og frækt setup og jeg vild meget interesseret og vil meget gerne komme forbi body bio, når du ved dage og tidspunkt og mødes med jer eller med hende alt efter hvad det er du,hende har lyst til eller tilbyder m.m.

Men ja, du, hun må gerne give nærmere besked,ved ikke om i laver en annonce eller opslag herpå eller evt på annoncelight.dk, hvor mange laver annoncer med sådan slags setup.

Ps. Dansk mand på 47 fra Valby Kbh.

Skrevet

Har du nogle få fotos - bare af kroppen? 

• 9 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.