Hop til indhold

Efterlysning. De mest erfarne GP i Jylland

Featured Replies

Skrevet

Tidligt nytårsfortsæt.

Efterlysning af de mest erfarne GP, som stadigt er aktive og derfor kan besøges. 

Triggeren er fascination og tænding, tænder på hende mange har fundet attraktiv, samt tænder på tankerne om de mange der har været forbi.

• Med erfaring menes hende der har sexet med flest antal mænd. (Vist det det betegnes "body-Count".)
  • Hvis der er bud på antal år i branche og/ eller antal partnere er det kun er plus.
  • Jeg søger udelukkende en dansk GP.

Jeg søger i hele Dk, da dette nu er muligt. Min målsætning er at lave en liste og så starte med nummer et i januar, nummer to i februar, så fremdeles. Hvor mange på listen? Helst mere end 3 og nok højest 10.

Håber på et par tips.

Dette er et stort kompliment til de aktive GP. Hvis besøg skal anmeldes herinde må kravet være at den pågældende GP giver grønt lys.

Ps1: Da jeg søger i hele Dk poster jeg i de tre Forum, håber på tilgivelse herfor.

Ps2: Motivation til hele Dk opstod efter et tidligere projekt, kun i det jyske. Starter helt frisk nu da der starter et nyt år med nye muligheder.

Ps3: Personlige beskeder er velkomne.

Kh Jonas

Redigeret af Jonas1
Tilføjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.