Hop til indhold

Urin og spermleg

Featured Replies

Skrevet

Min drøm med en kvinde:
Jeg massere hendes lår og baller og varmer op til legen 
Jeg lægger mig på ryggen og hun tisser på mig, mit ansigt og min pik, jeg slikker hende mens hun tisser, derefter rider hun mig og jeg aflevere min ladning i hende, derefter flytter hun sig frem og sætter sig over mit ansigt og beder mig om at slikke hende ren!!

Skrevet
Snedker skrev, 1 time siden:

Min drøm med en kvinde:
Jeg massere hendes lår og baller og varmer op til legen 
Jeg lægger mig på ryggen og hun tisser på mig, mit ansigt og min pik, jeg slikker hende mens hun tisser, derefter rider hun mig og jeg aflevere min ladning i hende, derefter flytter hun sig frem og sætter sig over mit ansigt og beder mig om at slikke hende ren!!

Thumbs up ;-) jeg kan afsløre at jeg har det præcis på samme måde. 
I LOVE IT….. 

Skrevet

Jeg har en lidt mere kinky fantasi, nemlig at se på at en kvinde knepper med en anden mand, fx mens jeg sutter på hendes tæer, og når den anden mand er kommet i hende så at blive beordret af hende til at slikke hendes fisse ren for den anden mands sperm…

Skrevet

Been there, done that, begge dele. Det er så hamrende liderligt at være med til.

Mere af det, meget mere af det.

Der er faktisk en del kvinder der gerne vil være med til disse lege. Det er bedst med en glat kusse, hår gør at det det bliver mere diffust, og jeg er til det målrettede pis, direkte i munden, på pikken eller jaah på brystvorterne.

Fik en gang et tip om at en kvinde gerne ville have slikket tæer.

Så i et gangbang med hendes ben oppe på skuldrene af en mand tog jeg hendes kvalitets sko af og slikkede hendes tæer.Hun gik amok af liderlighed. Desværre var det så ikke uden gummi.

Skrevet
Moden slikken M skrev, den 23.12.2024 at 17:35:

Been there, done that, begge dele. Det er så hamrende liderligt at være med til.

Jeg har selv slikket fødder og røvhuller på masser af kvinder, mest med GPere men også privat.

Når du har slikket en kusse ren for en anden mands sperm, var det så med GPere eller var det privat?

Hvis det var med GPere vil jeg være super glad for at få nogle henvisninger, gerne som PM hvis du foretrækker det, så jeg også kan besøge dem ;)

Skrevet

Jeg har slikket kusser rent både hos GP'er og privat.

GP'er har været med kvinder i creampie gangbang både min egen og andres sperm, de er ikke aktive for tiden, og one on one min egen sperm ligeledes er de ikke aktive for tiden.

Prøver at lokke en thai til at lade mig være med hvor hun har en meget veludrustet kunde som hun siger knepper hende uden gummi i alle huller. Der vil jeg gerne slikke hende ren i begge huller og lave snowball med hende.

Skrevet

Har tømt mig  i en GP  nogle gange hvor en anden fyr slikkede hende   mens hu suttede mig og efter tømte han sig i hende og slikkede sit eget sperm  mens der stadig blev bolwet.

Skrevet
salla123 skrev, den 28.12.2024 at 16:48:

Har tømt mig  i en GP  nogle gange hvor en anden fyr slikkede hende   mens hu suttede mig og efter tømte han sig i hende og slikkede sit eget sperm  mens der stadig blev bolwet.

Frækt!

En fyr du kendte eller tilfældigt møde?

Skrevet
sn57 skrev, for 18 timer siden:

Frækt!

En fyr du kendte eller tilfældigt møde?

En fyr her på ero der søgte fyre  til det.

Skrevet

Jeg vil gerne være den der knepper hende hvis i gerne vil slikke hende bag efter

Skrevet

Måske det er blevet tid til at koordinere den frække event ;-) 

Jeg er meget klar på det meste. 
I Jylland kan jeg næsten planlægge det på de fleste tidspunkter. 
Er det på Sjælland eller i Kbh. skal det planlægges i god tid. 
I Kbh kunne det være en mulighed mellem d. 20. jan og d. 24. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.