Hop til indhold

Cille i Lyngby

Featured Replies

Skrevet

Er trængende op til jul og faldt over Cille i Lyngby, på Nympho.dk. Er der nogle som har erfaringer med hende?

Redigeret af Mordal
Mangler ord

Skrevet
Mordal skrev, for 1 time siden:

Er trængende op til jul og faldt over Cille i Lyngby, på Nympho.dk. Er der nogle som har erfaringer med hende?

Hej 

Hvis du hurtigt bruger søgefunktionen og søger på ‘Lyngby’ finder du ‘Sille Lyngby’ (hedder nu åbenbart Cille), hvilket er en kæmpe tråd med cirka 60 indlæg. Jeg har dog ikke selv læst tråden, men mon ikke den kommer lidt omkring? 

God jul og god læselyst :)

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Skrevet

Billederne er som sådan ok retvisende, og hun er da også ganske fræk. Men hun duftede meget kraftigt fra missen da jeg var der. Jeg prøvede at udfordre hende (da jeg synes at det er lidt trist at byde en sådan duft til betalende kunder) og forsøgte derfor at stikke et par fingre i hendes mund efter de havde været oppe i hende. Det blev hun temmelig utilfreds over, så jeg fik en fornemmelse af, at hun godt selv ved det.

Måske er det en taktik for at få møderne afsluttet hurtigere :)  For det er så let at fikse med et par Vivag kapsler fra apoteket, håndkøb, og det burde faktisk være i orden når man tager 2000 for et møde, synes jeg!

Skrevet
Krokodil skrev, for 2 timer siden:

forsøgte derfor at stikke et par fingre i hendes mund efter de havde været oppe i hende. Det blev hun temmelig utilfreds over, så jeg fik en fornemmelse af, at hun godt selv ved det.

Ah hva'? Jeg er ikke sikker på, at din bevisførelse ville holde i retten. Jeg er med på, at hygiejnen selvfølgelig skal være 100% i orden hos begge parter, men jeg er også ret sikker på, at en del piger ikke bryder sig om, at du stikker dine fingre i munden på dem - uanset, om du har haft dem oppe i hende eller ej.

Skrevet
  • Author
Morabito skrev, for 43 minutter siden:

Ah hva'? Jeg er ikke sikker på, at din bevisførelse ville holde i retten. Jeg er med på, at hygiejnen selvfølgelig skal være 100% i orden hos begge parter, men jeg er også ret sikker på, at en del piger ikke bryder sig om, at du stikker dine fingre i munden på dem - uanset, om du har haft dem oppe i hende eller ej.

Tak for hjælpen alle. Kigger nok efter alternativ. Rigtig god jul

Skrevet
Krokodil skrev, for 9 timer siden:

forsøgte derfor at stikke et par fingre i hendes mund efter de havde været oppe i hende. Det blev hun temmelig utilfreds over,

Den handling burde have udløst minimum "en flad", men heldigvis virker Cille til at være i besiddelse et væsentligt højere intellekt, end nogle enkelte, af hendes besøgende.

Redigeret af Gløden

Skrevet
Mordal skrev, for 12 timer siden:

Er der nogle som har erfaringer med hende?

Din efterlysning er flyttet til..... efterlysninger.

• 2 weeks later...
Skrevet
Gløden skrev, den 23.12.2024 at 19:58:

Den handling burde have udløst minimum "en flad", men heldigvis virker Cille til at være i besiddelse et væsentligt højere intellekt, end nogle enkelte, af hendes besøgende.

Det lyder drastisk :D Det plejer faktisk ikke at være et problem, især ikke når man har aftalt slavetøs + det løse. Det er faktisk første gang jeg har oplevet modstand, og det er også første gang jeg har oplevet en så kraftig og ubehagelig lugt! Nu ved jeg jo ikke om du har besøgt hende, og hvis du har, så kan du jo godt have ret i at nogle af hendes besøgende ikke er i toppen af den intellektuelle pyramide :) Det skinner især igennem når du foreslår vold som løsning på et problem som egentlig ikke findes.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.