Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så kom dagen hvor jeg skulle træffe Nirvana hos Seduction Girls. Har mødt Kira Olivia, Mina og emilie før så der var noget at leve op til!!

En høj Vesterengs tøs kommer ind, smuk fræk og roser som det første størrelsen på generalen, hvilket alle gør, så der må være noget om det. Hun går på knæ gummi på og sluger den råt og vådt. 
hun stønner alt alt for falsk kysset ikke, og virker generelt fraværende, men nyder at kneppe hende. 
Da jeg siger at jeg snart kommet ligger hun sig ved siden af mig og leger med sig selv mens jeg spiller pik. Da jeg kommer har hun fast i pikken, og kan mærke orgasmen dunker , mens hun spiller den.

jeg kommer nok ikke til at besøge hende igen, men et godt skrald hvor man virkelig måtte kneppe igennem. Havde lyst og råd til anal men det blev et nej tak

http://seductiongirls.dk/pigerne/nirvana/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.