Hop til indhold

Selena fra Rumænien

Featured Replies

Skrevet

Jeg mødtes med Selena som vist også kalder sig for Rania i sin profil:

https://nympho.link/n22003/7498/rania-new-in-danemark

Det var en positiv overraskelse. Priserne var meget rimelige, 1000 for 30 min 1500 for 1 time og 400 ekstra for anal, så jeg havde ikke sat forventningerne op efter den helt store high-class oplevelse. Men jeg mødte en vildt sød og åben pige som spurgte nysgerrigt ind til hvem jeg var og fortalte en masse om hende selv, så allerede mens jeg hoppede i bad var der bare sådan en virkelig fin stemning.

Efter badet kyssede vi lidt og jeg fik "pakket hende ud". Og sikke en julegave der ventede! Hun er åbenbart ikke selv så stolt af dem, men hun har simpelthen nogle af de flotteste små "perky" bryster jeg har set. Ikke flade, men små og runde og med virkeligt lækre strittende brystvorter.

Det var kun et 30 min besøg, så vil ikke berette i alt for mange detaljer, men sexen gjorde hun godt. Fremragende blowjob. Hendes fisse var dejlig varm og stram, men det var ikke så meget opmærksomhed den fik, for jeg havde jo bestilt anal. Det gjorde hun helt forrygende. Startede langsomt, men efter lidt opvarmning kunne hun tage den ganske hårdt og der gik ikke længe før jeg var færdig.

Lidt mere hyggesnak efter og et par farvelkys var jeg glad på vej hjem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.