Hop til indhold

Thai med masser af pirring, ogå gerne bagi

Featured Replies

Skrevet

Hejsa brødre

Det er den måske klassiske historie; Jyde skal til vores hovedstad i nogle dage. Jyde kan godt lide thai massage med mere, jyde er ikke så bekendt med thai miljøet i København :)

Jeg søger et sted, gerne så tæt på indre by som muligt (har ikke noget imod at tage offentlig transport, bare det ikke er for langt ude/tager for lang tid at komme dertil)

Er ikke til hård massage, så søger et sted hvor der er masser af lækker pirring, også meget gerne bagi. Der må gerne være mulighed for BJ/FP afslutning, hvis muligt.

Har forsøgt at søge lidt, Nogle der foreslog Yam Yam i en gammel tråd, og en Pam som desværre lukkede, så det er en anelse uoverskueligt, med steder der lukker og genåbner og hvad ved jeg, så sætter pris på lidt nyligt input. På forhånd tak :) 

Skrevet

Jeg kan anbefale Jenny (som vist holder julepause for tiden). Hun holder til i Vardegade. https://www.jenny-thaimassage.dk/

Hun er en moden dame, som kan opfylde dine ønsker. Du skal bare give hende besked om dine forventninger.

Hun er lidt af en legende her på siderne.

Hun holder til 5 minutters gang fra Nordhavn Station.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.