Hop til indhold

ROSSE ARMY GLEJBJERG

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt hende fornyligt? Den ene gamle anmeldelse jeg kan finde lyder ikke så godt, men på den anden side er der heller ikke så mange andre der til byder dominans i området, så overvejer et besøg. ROSSE ARMYGLEJBJERGESBJERG BRAMMING VARDE GRINSTED BILLUND HOLSTED KOLDING VEJLE MIDDELFART FREDERICIA - Annoncelight

Hvis der er andre gode dominaer i området må i også gerne sende et link. Bare ikke ver 60 år. Vægt og højde skal også helst passe nogenlunde sammen.

Skrevet
polleplet skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen der har besøgt hende fornyligt? Den ene gamle anmeldelse jeg kan finde lyder ikke så godt, men på den anden side er der heller ikke så mange andre der til byder dominans i området, så overvejer et besøg. ROSSE ARMYGLEJBJERGESBJERG BRAMMING VARDE GRINSTED BILLUND HOLSTED KOLDING VEJLE MIDDELFART FREDERICIA - Annoncelight

Hvis der er andre gode dominaer i området må i også gerne sende et link. Bare ikke ver 60 år. Vægt og højde skal også helst passe nogenlunde sammen.

Jeg har besøgt hende for ca et halvt år siden da hun var i Kolding området.

Jeg købte 30 minutter uden tilkøb.

Det var en forholdsvis kedelig oplevelse uden den store indlevelse fra hendes side.
Billederne passer nogenlunde, hun er nok blevet lidt ældre.

gentagelse: nej fra min side.

• 2 months later...
Skrevet
polleplet skrev, den 22.12.2024 at 18:21:

Jeg købte en time med 2 udløsninger. Det blev 20 min og kun 1 udløsning. Jeg skulle skynde mig inden tiden gik, selvom vi nærmest kun var begyndt. Hun holder ikke hvad hun lover. Der blev hele tiden kigget på telefonen. Ingen engagement. Hun var flink indtil hun pengene i hånden. Alt hendes beskrivelse på hendes opslag er slet ikke hvad der afspejler sig i virkeligheden. Det eneste ægte var hendes billeder (som stadig har fået lidt touch up, ikke ligeså køn i virkeligheden).

Derudover beklagede hun at hun normalt ikke ville ride, men fordi min diller var lille, så gik det nok.

Det bliver ALDRIG en gentagelse herfra.

Så ingen anbefalinger.

Link for søgbarhedsskyld:

https://annoncelight.dk/profile/ANISSSA

Skrevet
polleplet skrev, den 22.12.2024 at 18:21:

Hun yder da vist ikk dominans, hendes annonce er mest vaniljesex

Skrevet
  • Author
Prøver-igen skrev, for 18 timer siden:

Hun yder da vist ikk dominans, hendes annonce er mest vaniljesex

Det er ikke hende der er på siden nu jeg spurgte til, så Der er åbenbart flere forskellige der brugerden annonce. Enligt lidt dumt at de fortsætter med det når den allerede har dårlige anmeldelser... 

Skrevet
polleplet skrev, for 1 time siden:

Det er ikke hende der er på siden nu jeg spurgte til, så Der er åbenbart flere forskellige der brugerden annonce. Enligt lidt dumt at de fortsætter med det når den allerede har dårlige anmeldelser... 

Pigen på billederne har været på denne profil meget længe. Ingen skiftende bruger.

Jeg ved ikke om det er forbudt at lægge hendes billeder herinde på forummet, for så vil man altid kunne se hvem der refereres til. Dog kan jeg bekræfte at pigen på de nuværende billeder har været der meget længe og har profilen ikke har haft andre piger end hende.

Skrevet
  • Author
Denstoreokse skrev, for 4 timer siden:

Pigen på billederne har været på denne profil meget længe. Ingen skiftende bruger.

Jeg ved ikke om det er forbudt at lægge hendes billeder herinde på forummet, for så vil man altid kunne se hvem der refereres til. Dog kan jeg bekræfte at pigen på de nuværende billeder har været der meget længe og har profilen ikke har haft andre piger end hende.

Jeg kan godt se du har lavet en anmeldelse af hende sidste år, så det må være mig der husker forkert. Jeg var bare sikker på det var en anden jeg spurgte til...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.