Hop til indhold

Danske kvinder i århus

Featured Replies

Skrevet

Hej. 

Hvilke danske kvinder i Århus og omegn kan anbefales? Hun må meget gerne være med på det meste. 

Skrevet

Hej

Aarhus er desværre lidt af en ørken lige for tiden, når det kommer til danske GP'er. Jeg har desværre ikke nogen gode bud i selve byen og der er meget få (hvis overhovedet nogen) der annoncerer fast. Man kan dog med jævne mellemrum være heldig at der er nogle fra andre dele af landet på gæstevisit en dag eller to, men man skal holde grundigt øje med annoncerne, for at opdage det.

Vil give dig et par tips, da jeg kan se du har en relativt ny profil. 

Vælg altid det rette forum at oprette opslag i. Denne forespørgsel ville ligge meget bedre i "Efterlysninger i Jylland" (https://www.eroguide.dk/forum/forum/78-efterlysninger-i-jylland/). 

Vær gerne meget konkret når du laver efterlysninger. Det øger kvaliteten af de svar, du får retur. F.eks. er "og omegn" et meget vidt begreb. Hvor langt vil du max køre? På samme måde er "Hun må meget gerne være med på det meste." en meget udefinerbar størrelse. Alle kan tolke lige hvad de vil ud af det. Nogle vil tro det betyder BDSM, andre vil måske tro det er anal eller måske sex uden beskyttelse. Der er selvfølgelig ikke noget galt i at være "altædende", hvis det er tilfældet, men det gør det vanskeligt for de andre brugere at give kvalificerede anbefalinger. 

Håber det hjælper dig lidt på vej, selvom jeg ikke kunne give nogen konkrete forslag. 

Skrevet
TT123 skrev, for 10 minutter siden:

Der er ingen at anbefale, de er fake eller på stoffer. Tror det nærmeste sted er pigekollektivet i Randers.

Hold da op, det var noget af en generalisering. Jeg er hverken fake eller på stoffer, og jeg tænker ikke jeg er den eneste omkring Århus som er reel. Håber du får nogle bedre oplevelser end dem du åbenbart har fået :) 

Rigtig glædelig jul herfra <3

Skrevet
Rapo skrev, for 2 timer siden:

Hej. 

Hvilke danske kvinder i Århus og omegn kan anbefales? Hun må meget gerne være med på det meste. 

Motellet i Hadsten er der en del danske gp'er med  jævne  mellemrum.

Skrevet
TT123 skrev, den 22.12.2024 at 17:13:

Der er ingen at anbefale, de er fake eller på stoffer.

Du beskylder en hel bys GP for at være på stoffer. Imponerende - men lad være alligevel! Du skal ikke anklage nogle for stofmisbrug. Hverken enkeltpersoner eller hele byer :-)

Skrevet

Søg og du skal finde :P

Der findes da flere rigtige dejlige kvinder i Århus eller lige der omkring :wub:

Men for at kunne lede dig i den rigtige retning, må du nok skrive lidt mere end bare det meste :P

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 18 timer siden:

Men føler mig alligevel angrebet.

Jeg har allerede skrevet i tråden, @cowgirl.90. Ingen grund til at fortsætte.

Tilbage til emnet.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.