NP Dok 80 Skrevet 22. December, 2024 Jeg har flere gange besøgt denne skønne sydamerikanske latino Det er 100 pct hende på billederne man møder, når hun træder frem bag døren- smilende med glimt i øjnene, taler udmærket engelsk og man er i stand til føre en samtale med hende. Hun er helt naturel med dejlige små bryster som jeg elsker at røre og sutte på, starter allerede ved badet i det meget lille badeværelse, men fordelen er at man er nødt til at stå tæt og hun er berøringsvenlig, med en dejlig latino butt og en naturlig urskov. Sec og massage delen vil jeg ikke fortælle om, da dette er meget individuel hvad man foretrækker, men jeg fik det jeg aftalte og måtte fuldt ud bestemme, så jeg er gået derfra med et veltilfreds smil på læben hver gang Hun er efter min vurdering et julebesøg værd https://annoncelight.dk/showad/405531 Glædelig jul 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 86 Skrevet 22. December, 2024 hvor holder hun ca til henne af i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 80 Skrevet 22. December, 2024 Aalborg centrum vest for Vesterbro, med gode parkeringsmuligheder på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 78 Skrevet 22. December, 2024 Er hun naturlig behåret downstairs? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 876 Skrevet 22. December, 2024 Det er forhåbentlig ikke en latinO … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 80 Skrevet 23. December, 2024 NewBear skrev, for 23 timer siden: Er hun naturlig behåret downstairs? Hun er helt igennem en naturlig kvinde med ægte bryster, petite uden selikone, heller ingen tuscher og hendes grotte er omkranset af ubehandlet behåring En helt igennem "urørt" kvinde helt efter min smag, som naturen har skabt også med kønne øjne og dejligt smil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisvero 22 Skrevet 23. December, 2024 Synes hendes service er på niveau med Alisa… Lumi er absolut værd at besøge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 80 Skrevet 24. December, 2024 Jeg har besøgt begge flere gange og enig i at de yder god service, men jeg foretrækker Lumi, da hun tilbyder oral og 69, hvilket den anden desværre ikke gør mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 78 Skrevet 24. December, 2024 NP Dok skrev, for 19 timer siden: Hun er helt igennem en naturlig kvinde med ægte bryster, petite uden selikone, heller ingen tuscher og hendes grotte er omkranset af ubehandlet behåring En helt igennem "urørt" kvinde helt efter min smag, som naturen har skabt også med kønne øjne og dejligt smil Vil glæde mig til at mødes med hende og udforske hendes grotte. Elsker når en fisse er naturligt behåret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teaseplz 6 Skrevet 14. Marts, 2025 Er der nogle der ved om hun kom tilbage til Aalborg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 80 Skrevet 15. Marts, 2025 Teaseplz skrev, for 19 timer siden: Er der nogle der ved om hun kom tilbage til Aalborg? Ja, hun kom tilbage til Aalborg for en kort stund Jeg havde lavet en aftale en aften med besøg hos hende næste formiddag kl 10, men da jeg kom til hendes adresse, ringede og skrev til hende, men der var desværre ingen reaktion Irriterende at køre forgæves, men ved ikke hvad der var sket, fordi annoncen blev taget ned samme dag og jeg har ikke set den siden Men hun er ikke den eneste jeg har besøgt, der pludselig over natten er væk for evigt fra Aalborg, men så glæder jeg mig over, at jeg nød de besøg jeg fik hos hende, fordi hun var 100 % real latino og gav en enestående oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 80 Skrevet 11. Juni, 2025 Så er hun tilbage i Ålborg for en kort stund indtil lørdag Har fået aftale i stand og glæder mig til at besøge hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 246 Skrevet 12. Juni, 2025 Kan kun sige... "Wauw"... Skal helt sikkert besøge hende igen i næste uge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 78 Skrevet 12. Juni, 2025 (edited) Ja, hun er dejlig - Er hun stadig behåret? Redigeret 12. Juni, 2025 af NewBear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 246 Skrevet 12. Juni, 2025 NewBear skrev, 1 time siden: Ja, hun er dejlig - Er hun stadig behåret? Ja... Dog rimelig kort klippet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 71 Skrevet 17. Juni, 2025 Er der nogen parkeringsmuligheder i nærheden af hende? Det plejer at være noget af en ørkenvandring, at finde en P-plads i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobwm 21 Skrevet 17. Juni, 2025 Nogen der har prøvet anal med hende? Hun tager så godt betalt for det. Kan hun også levere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hjorten 53 Skrevet 16. Januar Hej Nogen der ved om Lumi kommer tilbage til Danmark, hun var nu sød Hjorten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg