Gæst Skrevet 11. Marts, 2014 Synes sgu vi trænger til en munter tråd. Det er jo forår at og humøret er eller burde jo være i top. Jeg forestiller mig, at trådens tema kunne være god, sød og venskabelig hjælpsomhed. Så kom frit frem og fortæl nogle søde historier omkring hvad I har gjort for en massagepige, eller omvendt. De lyserøde er selvfølgelig også velkomne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 11. Marts, 2014 Jeg kørte tilbage i vinteren 2010 forgæves fra Horsens til Djursland i snevejr. Som plaster på såret fik jeg en ny tid nogen dage senere og 600 kr. rabat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 11. Marts, 2014 Lækkert med at der findes piger med sådan en service Lange For ca 5 år siden besøgte glædespige (den første i maaaange år) og købte en time. Midt i seancen erkendte hun at hun haft en lang dag og var brændt ud. Hun tilbød at såfremt vi afholdt os fra samleje resten af tiden, ville jeg få mit næste besøg til halv pris. Det kan man da kalde service Vi hyggesnakkede og tog et fællesbad den resterende tid. Jeg fik aldrig besøgt pigen igen, men glemmer hende nok aldrig for tilbuddet Siden dengang er jeg desværre altid gået fra glædespiger med "fuld tilfredshed eller pengene spildt"..... altså lige indtil for nylig hvor der igen var en pige der gav mig et lignende tilbud (dog pga andre grunde) og denne gang har jeg tænkt mig at benytte mig af det Jeg tror der kunne undgås en del negative anmeldelser, hvis pigerne lige ville føle efter om deres service har været ok, når en gæst forlader dem (ved selvfølgelig godt at man ikke altid kan gøre alle tilfredse) Besøgte også engang en pige en aften/nat på et diskret sted på landet. Jeg tror pigerne på stedet havde hygget sig lidt med lidt %er den aften. Det vores hyggetime var ovre, spurgte hun om hun kunne få et lift ind til byen, og det kunne hun selvfølgelig. Under køreturen gik snakken lystigt og vi endte med at udveksle tlf numre og en lille flirt startede... (det blev dog aldrig rigtig til andet end flirt) Efter jeg er kommet herind, sker det indimellem at jeg sender en besked til en pige om at hendes annonce nok lige skal rettes lidt for skrift eller faktafejl. Om pigerne tager det som en hjælp eller at jeg er nævenyttig, ved jeg ikke, men det er i hvert fald ment som en hjælp. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. Marts, 2014 Jamenhvornår har jeg sidst været sød ved en kollega, det var jeg nok i EsbjergSå kom jeg en tur til fiskerbyen Esbjerg, Efter en kamp gennem sneen, jeg havde måtte pænt trisse bag en der kendte vejen bedre end jeg i ca 50 km med 60 km i timen....for jeg kendte ikke vejen og kunne ikke se hvad der var motorvej eller grøft....så da jeg ankom til huset, Der huser 3 bordeller, var kl blevet 2.30 om natten, fandt nemt en p-plads og begyndte og mase op med alle mine ting, med et sideblik i venteværelset til stuebordellet sad der en ung fyr, hovedet nåede næsten knæende i dyb søvn....selv efter 5-6 gange op og ned af trappen havde min "indflytning" ikke fået det unge menneske til at bevæge sig.Jeg begyndte at pakke mine ting ud, og skævede lidt til tv,et undervejs.Kl ca. 4.00 begyndte en råben og skrigen på engelsk....Du kan ikke sove her, gå med dig!Jamen jeg vil ind....Gå med dig, vi vil ikke have dig her, gå gå gåNu stod det lille hvide pus med 4 ben ved døren og lyttede, der var total ståpels og en svag brummen.Råberriet forsate ca. 20 min, nu er det fandme nok, sko på ned og trappen, og kikke ind i venterummet, her stod der en pige og gemte sig bag døren og råbte: go nou goNu behøvede jeg ikke mange opfordringer til den lille hvide for han var på 2 ben og jeg havde halsbåndet ude i hovedhøjde....NU BLÆSER DU AF OG DET ER NU, (det lille hvide pus kæmpede en kamp med halsbåndet for at understrege mine ord)Yes but I want....se her gik det op for ham at jeg snakkede dansk...Jamen jeg går nu, jeg går nu, fyren væltede ud af døren og prøvede at finde støtte på de meget usikre ben.Thanks many thanks...jeg kunne ikke få ham til at gå....its okay natti.~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2014 Min farvoritpige har ikke bil, så da hun stod om manglede gardinstænger m.v., sprang jeg til og tilbød at være hendes chauffør og lidt pakæsel. Hun har betydet rigtigt meget for mig i en del år, og givet mig langt mere end man kan håbe på i dens slags relationer. Det var dejligt at se hvor glad hun blev, og personligt føltes det også rart, i handling at kunne vise hvor meget jeg værdsætter hende. Det er så ikke første gang, at jeg har haft mulighed for at nyde en mere venskabelig og hverdagsside af hende, og det værdsætter jeg. Jeg synes også at det sætter relationen i et lidt andet lys, når og hvis man kan den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Marts, 2014 Uden at gå i detaljer så har nogle af de glædespiger jeg har besøgt, gjort eller sagt ting som jeg blev positiv overrasket og glad over Og har efterfølgende selvfølgelig sagt tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 11. Marts, 2014 Lady - hvad er det "lille hvide pus" Har du en hund med dig rundt ? Må indrømme at jeg er HELT pjattet med hunde (nej - ikke erotisk ment) Jeg har bare den overbevisning, at hvis vi mennesker var skruet lidt mere sammen ligesom hunde ovenbords, så ville verden være et langt bedre sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. Marts, 2014 Lady - hvad er det "lille hvide pus" Har du en hund med dig rundt ? Må indrømme at jeg er HELT pjattet med hunde (nej - ikke erotisk ment) Jeg har bare den overbevisning, at hvis vi mennesker var skruet lidt mere sammen ligesom hunde ovenbords, så ville verden være et langt bedre sted.Hej SpooneyJeg har et lille pus der passer på mig, en hund der passer på mig, eller hvad man nu kan kalde det ...har faktisk tit båret ham i en rygsæk, han er jo ikke så stor..hihiihMen som du ved....små hunde lyder af mere end de er, og ham her lyder af meget, han syntes selv han er meget farlig og forbudt for andre....det er så okay med mig og jeg tager hensyn til det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 11. Marts, 2014 Jeg har intet mindre end 6 hunde. Og det fandt en af mine gæster ud af. Da han besøgte mig havde han købt godbidder til dem... så bliver jeg sådan lidt blød om hjertet. Syntes det er dejligt når mine gæster tænker på at jeg har noget jeg holder meget af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2014 Men som du ved....små hunde lyder af mere end de er, og ham her lyder af meget, han syntes selv han er meget farlig og forbudt for andre....det er så okay med mig og jeg tager hensyn til det! Mine naboer til begge sider har hunde. Den ene et lille vejkryds og den anden en sort og velopdragen labrador. Det lille vejkryds tror også at den er en helvedes karl. Det gik så rimeligt galt for det lille kryds, da den flere gange var gået ind på labradorens enemærker og pissede og skred på reglerne der. Labradoren bed den simpelthen i pikken, så den måtte sys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 12. Marts, 2014 Mine naboer til begge sider har hunde. Den ene et lille vejkryds og den anden en sort og velopdragen labrador. Det lille vejkryds tror også at den er en helvedes karl. Det gik så rimeligt galt for det lille kryds, da den flere gange var gået ind på labradorens enemærker og pissede og skred på reglerne der. Labradoren bed den simpelthen i pikken, så den måtte sys. Ja, nu er du selv med til at forsætte afsporingen af din egen tråd, så jeg deler lige denne her: Min hund også en labrador, havde travlt en dag med at snuse til min musefælde, som havde stået i flere måneder uden fangst og havde fået lågen op. Jeg troede musen var død for den sad helt stille. bar så fælden udenfor for at give musen til katten, men ude i solskinnet vågnede musen op og hoppede ud af fælden - det måtte jeg jo så lige gøre hunden opmærksom på, men så gik den vilde jagt også frem og tilbage, hvor hunden fangede musen flere gange, for blot at lade musen få en chance til for at stikke af eller kaste den op i luften. Nogle gange gik den endda lidt væk eller pirkede til musen med en pote, før jeg endelig forbarmede mig over det stakkels kræ og trådte den helt ihjel og lagde skroget over til katten, så den også kunne få lidt glæde af musen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg