Hop til indhold

Pik - fordi det er det vi søger

Featured Replies

Skrevet

Måske jeg tager fejl, men tænker at 90% af os bare synes det ville være frækt at lege med en pik. 

Jeg har brugt mange penge på shemales i kbh. Halvdelen af gangene har været godt. Men ærligt jeg ville meget hellere møde en Østerbro bi-mand, der ville kneppe min røv itu - og blive genknepppett. Er jeg den eneste, der ikke ved hvordan mænd mødes? 

Skrevet

90 % alligevel... Tænker Scor er svaret.. Der er 408 bisexuelle mænd i Storkøbenhavn der har en profil på scor. 

Redigeret af Weadbuster
Opdateret svar

Skrevet
  • Author

Procent er ikke det vigtigste. 

Jeg er vist bare i tvivl. Ts'er gør, at jeg kan få pik uden at gå i homo miljø. 

Jeg tænder egentlig ikke på ts som sådan. Jeg tænder på at blive gennemført kneppet. Af en ægte pik. 

Men tænder ikke på mænd. 

Tror ikke jeg er alene? 

Skrevet

Tja. For efterhånden rigtig mange år siden fik jeg den tanke at en mand kunne være ligeså god som en trans. Lavede en aftale med en mand. Midt i akten måtte jeg stoppe for det tændte mig slet ikke. Det skal for mit vedkomne være noget der minder om en kvinde der knepper mig og giver mig sine safter. Ellers tænder det mig ikke.

Skrevet

Personligt tænder jeg på det feminine udtryk. Jeg har flere gange prøvet at skubbe lidt til mig selv, men selv om penis og anal tænder mig, så skal der være noget feminint med. Jeg er f.eks. heller ikke så glad for de ts'er, som dominerer (igen et maskulint træk).

Prøv at installere app'en Grindr på din telefon. Så er jeg sikker på du nok skal få din sag for...

https://www.grindr.com/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.