Hop til indhold

Ivanka - Nordvest - blandet oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde set på Ivankas billeder (https://nympho.dk/n21943/7487/ivanka-sweet) og tænkt at hun lige var min type så jeg skrev på WhatsApp og fik fint en tid et par timer senere.

Billeder, alder, højde/drøjde, bryster og lokation

Ivanka er smuk og petite. Hun ligner sine billeder virkelig godt, måske endda smukkere i virkeligheden. Billederne er taget i lejligheden, og hun havde også den røde "kjole" på da jeg mødte hende.

På Nympho står hun angivet til 21 år, 168 cm,  50 kg og silikone D-skål. Alderen, brysterne og vægten er jeg overbevist om er korrekt, muligvis er vægten et kg eller to lavere. Højden er forkert, 160-162 er mere korrekt. 

Lokationen er i Nordvest, i det kvarter hvor alle vejene har navn efter en profession. Fra Ivanka får man først én adresse, men når man er fremme gelejdes man på plads til det rigtige nummer.

Mødet

Ved ankomsten blev jeg først modtaget af hendes veninde Anita (https://nympho.dk/n21942/7486/anita-new) som troede jeg var den gæst hun ventede på. Da jeg forvirret fik fremvist billederne af Ivanka på telefonen, fik Anita hurtigt rettet op på fejlen. Ivanka taler meget lidt engelsk, så derfor oversatte Anita for hende inden vi gik igang. Det skulle jeg nok have taget som en større advarselslampe end jeg gjorde, men sådan er det når der ikke er blod til to hoveder.

Grundet de manglende engelskkundskaber bestilte jeg kun en halv time, selvom jeg hjemmefra havde besluttet mig for en hel. Min erfaring er at en time bliver mærkelig for mig, hvis ikke jeg kan kommunikere verbalt med kvinden. 

Jeg blev vist ind på et værelse som var godt varmt, så her var ihvertfald ingen problemer med at fryse selvom tøjet kom af i en fart. Ivanka tog sit tøj af og indikerede at jeg skulle lægge mig på sengen. Herefter monterede hun kondom og gav et hæderligt blowjob. Der var ikke noget nus eller kys, bare blowjob.

Efterfølgende har jeg konstateret at manglen på OWO og tungekys muligvis er min egen fejl, idet det på nympho står til at være med i pakken på 45 minutter eller mere.

Efter 2-3 minutters blowjob skulle vi have sex indikerede Ivanka. Jeg ville egentlig gerne have hun red mig, men det kunne ikke komme på tale. Så missionær blev det til. Det var ok, men kun fordi hendes krop er så slank, stram og huden blød som kun en kvinde i start tyverne kan levere. Ivanka selv lå og var uengageret og kiggede lidt væk. Efter et par minutter med det fik jeg hende om i en doggy hvor det er nemmere for mig at holde begejstringen når min dansepartner er lidt apatisk.

Her gik det rigtig fint, at kunne se og røre hendes virkelig fantastiske krop var en sand fornøjelse. Og jeg afsluttede i denne position, med så god en orgasme som nu kunne klares under omstændighederne.

Herefter kunne jeg selv fjerne kondom og tørre kalorius af, og jeg var ude af døren igen ca. 15 minutter efter jeg var trådt ind.

TL;DR

Jeg vil kun anbefale Ivanka hvis man har brug for et optifuck med en virkelig stram ungpigekrop med et smukt ansigt. Muligvis varmer hun op ved genbesøg, længere besøg eller andet, men jeg har personligt ikke tænkt mig at tage chancen.

Skrevet
MrNormal skrev, 1 time siden:

Ved ankomsten blev jeg først modtaget af hendes veninde Anita (https://nympho.dk/n21942/7486/anita-new) som troede jeg var den gæst hun ventede på. 

Måske mig hun ventede på… ;) 

Jeg var i hvert tilfælde forbi Anita, men gik igen da jeg fik lidt dårlige vibes lidt ala hvad du så oplevede med veninden. Anita ligner i øvrigt også sine billeder

Skrevet

Tak for din anmeldelse :)

Jeg havde det SÅ meget på fornemmeren, at hun var "like this" ... For ja hun ser rigtig lækker og fræk ud, men havde egentlig også røde flag ift at besøge hende, så stryger hende af listen nu... :wacko:

Redigeret af Mr. Nobody

Skrevet

Tusind tak, var også lidt fristet til at besøge hende, men har haft flere oplevelser på det seneste, der ligner dette...så heldigt at det ikke blev en til. Vi håber på bedre tider  :)

Skrevet
  • Author
Easterneuropeplease skrev, for 7 timer siden:

Hun er godt nok ellers vildt flot:wub:

Var der mulighed for bad først?

Jeg ved det ikke. Jeg kom frisk fra bad hjemmefra, så spurgte ikke til det, og blev ikke bedt om det. 

Skrevet

Tak.

Jeg var også tæt på at booke en aftale i går, for hun er virkelig smuk.

Skrevet

Enig i det er det mest ufattelige optifuck man kan få. Hvis man er til petite, naturlige helt unge piger.

Skrevet

Jeg måtte altså lige forbi NV igen og se lidt på Ivanka…hold nu kæft en lækker tøs

Hun er flottere irl end på billederne og hun har en imo overdrevet flot krop med et par bryster og en røv som sendt fra himlen :) Ingen tvivl om at hun er helt ung og uerfaren

Jeg nåede ikke så langt som at komme i lag med hende…desværre. Jeg nåede kun at se hende helt afklædt i et par minutter…og sikke et syn :wub:

Da jeg selv fik det sidste stykke tøj af og Ivanka så min bedste ven, løb hun ud af rummet og råbte på rumænsk til sin veninde (som var i gang med en kunde i et andet rum)

Så vidt jeg kunne tyde på det hele, fik hun besked på at klare sig selv…imens nåede jeg at stå og kigge på min pik og være bange for at der var noget galt med den haha

Ivanka kom dog tilbage og forklarede via translate at jeg var for stor…lige meget hvor godt jeg forsøgte at overbevise hende om at jeg ville være forsigtig, var der desværre ikke noget at gøre :(

For satan da også jeg ville gerne have været i lag med hende…så er jeg ligeglad med om det er gfe eller optifuck eller hvad I kalder det, hun er så lækker at det kun er det nederste hoved som kan fungere i hendes nærhed :P

Sgu ikke så tit at jeg er ked af størrelsen på min diller, men i aften var det nederen…

Skrevet

Jeg har nu også besøgt hende og må sige at så meget wow er hun heller ikke, der er ingen tvivl om at det ligner hende men hun er helt klart pænere på billederne end i virkeligheden. Hun forstår intet og snakker heller ikke engelsk og er generelt meget stille.
Det mest positive er nok hendes bryster som var fantastiske, men ikke en pige jeg vil besøge igen.

Skrevet
Mike1 skrev, for 20 timer siden:

Jeg har nu også besøgt hende og må sige at så meget wow er hun heller ikke, der er ingen tvivl om at det ligner hende men hun er helt klart pænere på billederne end i virkeligheden. Hun forstår intet og snakker heller ikke engelsk og er generelt meget stille.
Det mest positive er nok hendes bryster som var fantastiske, men ikke en pige jeg vil besøge igen.

Forstår ikke helt hvordan i får kontakt, for syntes ikke hun reagerer på henvendelser?

Skrevet
Mike1 skrev, for 22 timer siden:

Jeg har nu også besøgt hende og må sige at så meget wow er hun heller ikke, 

Fik du blowjob uden? 

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Det tilbyder hun ikke

Jo, det gør hun i 45 min møde

Skrevet

Jeg besluttede også at give ivanka et besøg. 

Som andre har skrevet er hun ganske Petit, alderen på 19-20 passer nok meget godt. 

Hun har en LÆKKER lille ungpige krop, de lækreste bryster og en glat lille mis. 

MEN, hun er død som en sild når man kommer til at knalde hende, ingen indlevelse eller lign. 

Hun startede med et øko blow ( det er med i 45 min. pakken ) det var okay, men intet du ikke får som en standard varer alle steder. 

Jeg slikkede hende, og kunne se hun bare næsten lå og ventede på det snart var færdig ( normalt får jeg kompliment og oftes kommer pigen, men her var der ingen reaktion )

Nå, da jeg synes jeg havde gjort mit, lagde jeg mig så hun kunne ride mig, og jeg havde adgang til de lækre bryster. 

På med kondom og så skal jeg love for der kom glidecreme på!

Jeg er selv ganske godt udrustet, og så også en tidligere anmeldelse hvor hun takkede nej til noget, på samme størrelse som min. 

Hun kom "op på den" og jeg startede naturligvis lidt slow, da hun er stram, men da der var RIGELIGT med creme, kunne jeg godt tage fat, og det var desværre tydeligt at hun ikke nød at blive kneppet, og bare ville være færdig. 

Så jeg afsluttede, meget hurtigere end tiltænkt, men fordi det for mig nu var "Been there done that"

Smuk, lækker krop ( ikke 2 ord på engelsk )

Hun burde ikke være i dette Game, men så var det prøvet ;)

Redigeret af PoulPik

Skrevet
PoulPik skrev, for 7 timer siden:

de lækreste bryster

Tak for gode anmeldelser.

Hun viser desværre ikke billeder af hendes silicone bryster. Hvor hårde og strittende er de?

Skrevet
Dane skrev, for 11 timer siden:

Tak for gode anmeldelser.

Hun viser desværre ikke billeder af hendes silicone bryster. Hvor hårde og strittende er de?

Hendes bryster er som faste store ( ift. hendes krop, perfekt ) ungpige bryster. 

Det er bestemt ikke fordi, de ikke kan tåle, ikke at blive vist frem. 

Skrevet
PoulPik skrev, for 5 timer siden:

Hendes bryster er som faste store ( ift. hendes krop, perfekt ) ungpige bryster. 

Det er bestemt ikke fordi, de ikke kan tåle, ikke at blive vist frem. 

Det er de flotteste bryster du kan komme til at se. 

Skrevet

Hendes bryster ligner MEGET store silikonebryster. 

er de fake eller the real deal? 

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 2 timer siden:

Hendes bryster ligner MEGET store silikonebryster. 

er de fake eller the real deal? 

På Nympho oplyser hun: Silikone D.

Så, Real silikone!!!

• 3 weeks later...
Skrevet
PoulPik skrev, den 28.12.2024 at 20:25:

Fik du blowjob uden? 

Nej

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.