Hop til indhold

Massage inkl. rimming

Featured Replies

Skrevet

Søger en god seriøs massage inkl. god pirring og rimming, hvem kan anbefales i Østjylland? 

Skrevet

Cat på Mariagervej er Guds gave til rimming fans, hendes butik hedder godt nok ikke cat mere, men lige før krydset ved Fuglebakken når du kommer op af Mariagervej. Hvis du spørger pænt, skal jeg tjekke tlf på butikken når jeg kører forbi næste gang….

Skrevet
ommeren skrev, for 8 timer siden:

Cat på Mariagervej er Guds gave til rimming fans, hendes butik hedder godt nok ikke cat mere, men lige før krydset ved Fuglebakken når du kommer op af Mariagervej. Hvis du spørger pænt, skal jeg tjekke tlf på butikken når jeg kører forbi næste gang….

Iflg. Anny har Cat lukket og hun overtager hendes lokaler i næste uge. 
(det skulle være noget rod med det offentlige)

Skrevet
  • Author
ommeren skrev, for 22 timer siden:

Tak for svar, men kan forstå, at Cat er stoppet æv….

Godt nytår! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.