Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne ikke stå for Emily, så måtte bare afsted den anden dag ;)

Kommunikationen gik nemt på Whatsapp: menukortet blev sendt med det samme (priserne er middel), hun skriver søde beskeder og hurtige svar, så fornemmede bestemt, at det kun kunne blive godt ^_^

Stedet på Amager er diskret, parkeringsmulighederne var gode, og den lille lejlighed var fin og ren.

Ankom til aftalte tid, og hold op en smuk pige, som åbnede døren for mig! Emily var præcis som på sine billeder, en smuk ung pige. Hun smilede til mig, og jeg smeltede, nærmest inden jeg havde fået skoene af, årh de der smukke brune øjne, der bare glimter... Jeg havde gode fornemmelser allerede inden jeg kom, og mine fornemmelser var nu bekræftet :wub:

Der blev afregnet, efter vi havde hilst, og jeg havde pga. mine gode fornemmelser taget en lille æske chokolade med, som jeg havde pakket pænt ind i cellofan og krøllet gavebånd. Tror ikke hun var vant til den slags, men hun tog glad imod. Dét her kunne kun blive godt, tænkte jeg :)

Blev tilbudt et bad som jeg naturligvis takkede ja til (selvom jeg havde tømt vandvarmeren hjemmefra, stod som et suttet bolche!), og efter en hurtig skyller, stod jeg nu sammen med Emily ^_^

Langsomt på den gode måde, begyndte vi på det frække. Eller nærmere det sensuelle! Jeg vil ikke gå i detaljer omkring selve akten, men nøgleord som blide kys og berøring, kram, nærvær og intimitet siger vist det meste... :wub:

Det føltes præcis som at være sammen med en ægte kæreste; making the sweet sweet love <3 Lige hvad jeg havde brug for, masser af tæt kropskontakt, og bare elske og kysse med hinanden, årh det er lige så jeg kan mærke suset i maven endnu :wub:

Da der næsten var gået en time, endte vi med at ligge og snakke og pjatte lidt. Emily er en skøn, intelligent, og veltalende pige. Hun taler i øvrigt perfekt engelsk, hun har let til grin, og samtidig også god at tale med om løst og fast :)

Hun havde ikke travlt med at få mig ud af døren, og hun sagde, at jeg var velkommen til at komme igen, hvis hun kommer tilbage til DK. Fordi det hele var så skønt og dejligt, og fordi hun virkelig gav mig en oplevelse + lidt mere, så stak jeg hende en ekstra seddel da jeg gik, for at understrege, at jeg værdsatte hendes indlevelse. Hun sagde pænt tak, og fik et sidste kys på vej ud af døren :wub: 

Efter sådan en oplevelse, bliver jeg virkelig mindet om, hvor skønt det kan være, at have en kæreste irl...

Emily you are an angel, thank you so much for your time, hugs and love. I really hope we meet again... Beautiful and sweet Emily, thank you again, and thank you for being you <3

.....

Hun har vist kun været her lidt over en uge, og så vidt jeg kan se, er hun rejst allerede i dag, men havde gemt linket til hendes profil på telefonen ;)

https://nympho.dk/n21842/7452/emily-baby#profile-prices

Redigeret af Mr. Nobody

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.