Hop til indhold

Selena i Rødovre - petit fitness babe

Featured Replies

Skrevet

Fredag besøgte jeg Selena i Rødovre, på et for mig og sikkert også for andre velkendt sted. Stedet og sengen går fint an til formålet. Brusekabinen er noget lille, men hvor der er en vilje er der som bekendt en vej og vi fik da også badet sammen inden vi fortsatte i hendes seng…

Selena fortalte mig, at hun lige var ankommet og at jeg var hendes første kunde. Hun fortalte også at hun ikke har været i Danmark tidligere

Hun siger hun er fra Spanien. Hun har født et barn - det er ikke nemt at se på hendes flotte krop…. Det er 100% hende selv på hendes billeder og der er ikke pyntet på noget - hun er virkelig smuk irl

Kommunikation via SMS fungerede fint. Selenas engelskkundskaber er acceptable. Hun er her formentlig en god uges tid. Hendes prisleje er imo acceptabelt holdt op i mod den leverede service

Nå det var alt det praktiske, nu til Selena…. OMG hun er en lækker lille sag ❤️ Naturlig lille bitte krop, totalt veltrænet og lækker, kun skæmmet af et par små tatoveringer, men heldigvis uden silikone. Om der var lidt filler i hendes læber er jeg i tvivl om… De opgivne mål kan sagtens passe

Selena er virkelig imo smuk og fremstår ungdommelig med bøjle på tænderne og det hele. Hun har tan lines på hendes perfekte lille røv og hun var i det hele taget pisse hamrende fræk og liderlig. Hun var sød, imødekommende og glad under hele seancen, kunne li’ at blive slikket og var til at tænde :) Og den krop der…puha det er frækt imo…det har kostet nogle timer i gym…

Så alt i alt altså som overskriften siger, en petit fitness babe, som ovenikøbet er ung, sød og fræk - what’s not to like

Jeg kunne i hvert fald sagtens være på vej mod Rødovre og Selena igen en af dagene…

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n21964/7490/selena-short-girl-lovely-funn

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
Petit_Hughie skrev, for 11 minutter siden:

Kyssede du med hende? Hvis ja, hvordan kysser hun?

Kun tantekys….

Skrevet

Hvad er hendes priser ?

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, 1 time siden:

Hvad er hendes priser ?

Hvis 1500kr for en time er standard, så er Selenas priser lige lidt højere end standard…

Skrevet

Hun er umuligt at kommunikere med. Har forsøgt at få en aftale i stand over 4 dage.

Hun svarer i øst og vest. Helst med et enkelt ord eller en grinesmiley, hvorefter hun så ghoster mig de næste 6-7 timer. Den ene dag troede jeg at jeg var tæt på at have en aftale sat op, da hun svarede "after 6 baby", hvorefter jeg så prøvede at få et nærmere tidspunkt fastlagt, men ikke hørte fra hende før dagen efter. Det er simpelthen for useriøst og fuldkommen spild af tid.

Skrevet
hkohko skrev, for 16 minutter siden:

Hun er umuligt at kommunikere med.

Tilsyneladende ikke for TS.

dhnmdst skrev, den 20.12.2024 at 22:20:

Kommunikation via SMS fungerede fint.

Havde du måske mange tillægsspørgsmål efter at du havde skabt kontakt,? det er nemlig ofte en deal breaker for mange piger

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 4 minutter siden:

Havde du måske mange tillægsspørgsmål efter at du havde skabt kontakt,? det er nemlig ofte en deal breaker for mange piger

Ja jeg ved nogle har svært med for mange spørgsmål…

Nej jeg havde ikke mange til Selena…

Skrevet
dhnmdst skrev, for 3 minutter siden:

Ja jeg ved nogle har svært med for mange spørgsmål…

Nej jeg havde ikke mange til Selena…

Det tror jeg nu heller ikke;) jeg citerer blot dig for at synliggøre over for @hkohko at DU ikke havde nogle kommunikations problemer med Selena

Min kommentarer var til @hkohko

Redigeret af Gløden

Skrevet

Det var helt grundlæggende spørgsmål om services og ydelser. Priserne måtte vi så lige igennem to gange da hun åbenbart ændrede priser undervejs. Jeg har skrevet med mange andre piger og der er mange der er dårlige til at kommunikere på sms og måske på engelsk men det her er virkeligt det mest uduelige jeg har oplevet.

Skrevet

Sikker på hun har været her før, ellers er hendes billeder brugt tidligere

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Selena er tilbage :) 

Hun er sgu en fræk lille sag :wub:

Afhængigt af udbuddet den kommende tid, kunne jeg sagtens finde på at se hende igen…

Skrevet

Helt enig! Jeg besøgte hende også sidst hun var her. Mums en lækker frækkert! Vi er vist nogle stykker med samme smag her :D 

• 2 weeks later...
Skrevet
dhnmdst skrev, den 21.12.2024 at 12:12:

Hvis 1500kr for en time er standard, så er Selenas priser lige lidt højere end standard…

@dhnmdst var blow uden med i hendes standard ydelse eller en ekstra? 

Jeg har forsøgt at spørge om ydelser men hun svarede aldrig mig heller ;)

/B

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, for 3 timer siden:

@dhnmdst var blow uden med i hendes standard ydelse eller en ekstra? 

Det var med…

Hun er ikke altid lige god til at kommunikere…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.