Hop til indhold

Linly super sød og virkelig fræk.

Featured Replies

Skrevet

Så kom jeg tilbage til dette sted denne gang for at besøg Linly bestilt 30 min med fuld service og det er bestem ikke sidste gang jeg gør det. Fik en rigtig behagelig modtagelse, starte med lidt massage også var vi i gang, fantastisk blowjob, og hun har en rigtig dejlig og fræk krop i min øjen. Hendes sex er virkelig dejlig og giver en rigtig dejlig ridetur, tror jeg er nødt til at bestille 1 time næste gang :)   

https://annoncelight.dk/showad/416205

• 4 weeks later...
Skrevet

Besøgte Linly i går og ville skrive en anmeldelse i dag - men det glemmer jeg da annoncen ikke længere er aktiv. God t det samme.

Penge spildt - så hvad "hamframidtjylland" har oplevet, passer på ingen måde til den dårlige oplevelse jeg havde :angry:

Skrevet
Tomsen T skrev, for 3 timer siden:

Besøgte Linly i går og ville skrive en anmeldelse i dag - men det glemmer jeg da annoncen ikke længere er aktiv. God t det samme.

Penge spildt - så hvad "hamframidtjylland" har oplevet, passer på ingen måde til den dårlige oplevelse jeg havde :angry:

Mon i taler om den samme, for annoncen er da ikke væk

Skrevet

Den var væk i formiddags - nå men så har min anmeldelse jo alligevel relevans.

Min konklusion er - hold Jer væk.

Stedet = 0          Lille uhumsk sted i et lille skur bag et hus.

Massagen = 1   Masser af olie og massage med 1 hånd, da mobilen ligge skulle passes i mens:(. Da jeg fik besked om at vende rundt, kastede hun sig ud i et 120 km/t HJ, så katastrofen indtraf ret hurtigt inden jeg fik hende stoppet. Sorry smilede hun,  you have to come back.

Pigen = 3           Pæn krop, små faste bryster men totalt fraværende. 

Genbesøg?  på ingen måde.

Redigeret af Tomsen T

• 3 weeks later...
Skrevet
hamframidtjylland skrev, den 20.12.2024 at 21:03:

Så kom jeg tilbage til dette sted denne gang for at besøg Linly bestilt 30 min med fuld service og det er bestem ikke sidste gang jeg gør det. Fik en rigtig behagelig modtagelse, starte med lidt massage også var vi i gang, fantastisk blowjob, og hun har en rigtig dejlig og fræk krop i min øjen. Hendes sex er virkelig dejlig og giver en rigtig dejlig ridetur, tror jeg er nødt til at bestille 1 time næste gang :)   

https://annoncelight.dk/showad/416205

Jeg har også haft en go omgang med hend

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.