Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Nana i Farum. Forleden var hun i Lyngby, men jeg nåede først forbi nu. Stedet er sikkert velkendt for nogle. Der er ikke meget plads :mellow: ... men man får det jo til at fungere alligevel :P ... og badet er fint ... nok det største lokale :rolleyes:

Billederne er retvisende. Brysterne er hjulpet. Nana er i god form. Modtager venligt og med godt humør. Hun vil gerne starte med massage, hvilket hun er ok til. Det er dog ikke en "terapeutisk massage". Måske kan hun mere, hvis man forklarer, hvordan man vil have massagen. Resten af FP var med god indlevelse, og en god oplevelse. Hun nævnte, at hun er her en måned mere.

Skrevet
unip skrev, for 18 timer siden:

Jeg har besøgt Nana i Farum. Forleden var hun i Lyngby, men jeg nåede først forbi nu. Stedet er sikkert velkendt for nogle. Der er ikke meget plads :mellow: ... men man får det jo til at fungere alligevel :P ... og badet er fint ... nok det største lokale :rolleyes:

Billederne er retvisende. Brysterne er hjulpet. Nana er i god form. Modtager venligt og med godt humør. Hun vil gerne starte med massage, hvilket hun er ok til. Det er dog ikke en "terapeutisk massage". Måske kan hun mere, hvis man forklarer, hvordan man vil have massagen. Resten af FP var med god indlevelse, og en god oplevelse. Hun nævnte, at hun er her en måned mere.

Super god, kort og to the point anmeldelse. 

Skrevet
unip skrev, den 20.12.2024 at 17:11:

Jeg har besøgt Nana

Tak for en fin anmeldelse. Hvordan vurderede du hendes sprogkundskaber? Altså, jeg ved godt, at du ikke besøgte hende for at høre lange godnathistorier, men blev der svaret "ja" og "nej" på de rigtige tidspunkter? Sådan nogenlunde ? :D

Skrevet
  • Author

Hendes engelsk er meget fint. Hun er tilsyneladende tilbage i Lyngby.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.